Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorDemir, Celal
dc.contributor.authorYörüsün, Serdar
dc.date.accessioned2015-03-13T08:41:49Z
dc.date.available2015-03-13T08:41:49Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/2755
dc.description.abstractBu araştırmada, 8. sınıf öğrencilerinin düşünce yazısı yazma becerileri ile akademik başarıları arasındaki ilişki belirlenmeye çalışılmıştır. Araştırma sürecinde, Silifke Atatürk İlköğretim Okulunda öğrenim gören 8. sınıf öğrencilerine düşünce yazısı yazma çalışmaları yaptırılmıştır. Öğrencilerin yazma çalışmalarından aldıkları puanlar, cinsiyetleri, SBS puanları, yıl sonu başarı puanları, Türkçe dersi puanları, Matematik dersi puanları, Fen ve Teknoloji dersi puanları, İnkılâp Tarihi ve Atatürkçülük dersi puanları ile karşılaştırılmıştır. Araştırmanın sonuçlarına göre, orta okul son sınıf öğrencilerinin düşünce yazısı yazma becerileri ile akademik başarıları arasında anlamlı bir fark olduğu görülmüştür.en_US
dc.description.abstractIn this research we have tried to determine the relation between opinion writing skills and the academic achievement of the 8th grade students. Along the research, we have given opinion writing tasks to the 8th grade students of Silifke Atatürk Elementary School.The points gained from the writing tasks were compared to their gender, SBS points, end of year success point as well as points taken from the subjects of Turkish language, Mathematics, Science and Technology, History of Revolution and Kemalism. The research has given the result of the significant difference between the opinion writing skills and academic achievement of the 8th grade studentsen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectYazmaen_US
dc.subjectYazma Becerisien_US
dc.subjectMüfredat Programlarıen_US
dc.subjectDüşünce Yazılarıen_US
dc.title8. Sınıf Öğrencilerinin Düşünce Yazısı Yazma Becerileri İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişki Üzerine Bir İnceleme (Silifke Atatürk İlköğretim Okulu Örneği)en_US
dc.title.alternativeA Research of the Opinion Writing Skills and the Academic Achievement Relation of 8.Grade Students (The Example of Silifke Atatürk Elementary School)en_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Türkçe Eğitimi Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster