Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Reklâmların pazarlama etiği ve sosyal sorumluluk bilincine göre değerlendirilmesi: Ampirik bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2006)
Reklâmlar, tüketicilerin satın alma kararlarında önemli bir etkiye sahiptir. Reklâmlarda ki yanıltıcı unsurlardan dolayı tüketiciler aldanabilmektedir. Bunun için işletmeler, tüketiciye ve topluma karşı sosyal sorumlulukları ...
Pilgrim of Love Mevlâna – Aşk Yolcusu Mevlâna
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Devlet Konservatuarı, 2008)
Pilgrim of Love Mevlâna – Aşk Yolcusu Mevlâna
Mit der Tradition in die Zukunft – Gelenekle Geleceğe”, Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları – Youth Eylem 1 Projesi
(2006)
Küreselleşen dünyada hızla artan rekabet koşullarının etkisiyle her alanda olduğu gibi Pazarlama, özellikle de Perakende mağazacılık alanında iyi eğitim almış ve yeniliklere açık ara eleman gücüne her zamankinden çok daha ...
“Sanat Engel Tanımaz”, Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Eylem 1 – Avrupa İçin Gençlik 1.2 – Gençlik Girişimleri
(2007)
Afyon Kocatepe Üniversitesi Ulusal ve Uluslararası alanda yaptığı çeşitli araştırma-geliştirme projeleri ile bilim dünyasına sağladığı katkıların yanı sıra toplumsal dayanışmayı sağlamak adına yaptığı projelerle sosyal ...