Yusuf Hasanov’un Sanat Yaşamı Ve Viyola Eğitimine Katkılarının İncelenmesi
Abstract
Araştırmanın konusunu, “Yusuf HASANOV’un sanat yaşamı ve viyola eğitimine katkılarının incelenmesi” oluşturmaktadır. Bu araştırmada, Yusuf HASANOV’un sanat yaşamı, viyola eğitimine yaklaşımları, sanatçı ve eğitimci kimliğiyle viyola eğitimine katkıları incelenmiş, bir viyola eğitimcisinde bulunması gereken niteliklerin ortaya konması amaçlanmıştır. Bu araştırmanın modeli “Örnekolay Tarama Modeli”dir. Veri toplama aracı olarak “Yapılandırılmış görüşme tekniği” kullanılmıştır. Araştırmaya konu olan eğitimcinin, özgeçmişi ve sanatçı kimliği ile ilgili veriler, kendisiyle görüşme yapılarak toplanmıştır. Eğitimci kişiliği hakkındaki veriler, hem kendisiyle yapılan görüşme tekniğiyle hem de anket yoluyla öğrencilerinin görüşleri alınarak toplanmıştır. The subject of the study is composed of examining “The Study Of Yusuf HASANOV’s Art Life And Contributions To The Viola Education. In this study is intended to create the source by using Yusuf HASANOV’s artistic life approaches to viola training, the contributions to the viola training by using artist and educator’s identity. This research model is "Case Study Scan Pattern" . As a means of data collection "Structured In terview Technique" was used. In this study, the datas on theartist’s identity and his educator’s personality were collected by using interview with him. The otherside, interview with him and his students' opinions were collected with a survey about his educationist personality.
Collections
- Yüksek Lisans Tezleri [1638]