Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Turizm işletmelerinin iş etiğine yönelik uygulamalarının çalışma yeri tercihindeki önemi: Turizm öğrencileri üzerinde bir araştırma
(Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2011)
Bu araştırmanın amacı, turizm sektöründeki işletmelerin iş etiğine
ilişkin uygulamalarının, üniversite düzeyinde turizm eğitimi alan öğrencilerin
çalışacakları işletme tercihlerindeki önem derecesini belirleyebilmektir. ...
A research on social network websites as a marketing communication channel
(2011)
Nowadays, as a result of rapid change in the informatics and the communication technologies consumers have begun to spend much more time on websites. In parallel with this change, firms adapted ...
Güçlendirmede yönetici ve işgören algılamalarının karşılaştırılması
(Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2011)
Bu araştırmanın amacı, otel işletmeleri yöneticilerinin güçlendirme kapsamındaki uygulamalarının, işgören beklentilerini
karşılayıp karşılamadığını; yönetici ve işgören algılamaları çerçevesinde belirleyebilmektedir. ...