Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorSEABROOKS-BLACKMORE, Janice J.; PATTERSON, Karen B.; WEBB, Kristine W.; WILLIAMS, Gwendolyn J.
dc.date.accessioned2019-05-07T07:27:54Z
dc.date.available2019-05-07T07:27:54Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/download/article-file/304274
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/5700
dc.descriptionThis exploratory study examined the introduction and use of Edublogs as a collaborative communication tool in three university graduate courses to enhance the development of transition plans for students with disabilities. Participants were enrolled in one of three courses that addressed Transition and Legal Issues in Special Education. Pre-and-post surveys were given to determine participants’ knowledge, feelings, and experiences with the use of Edublogs, as well as their attitudes before and after the introduction and use of Edublogs. Results indicated that participants’ attitudes varied minimally; however, post-survey comments revealed more familiarity and comfort with the use of this Web 2.0 technology in collaborating with students, colleagues and families to enhance participation in transition meetings for students with disabilities with minimal barriers related to time and location.en_US
dc.description.abstractBu keşfedici çalışma engelli öğrenciler için geçiş planlarının gelişimini güçlendirmek için üç üniversitedeki lisansüstü derslerde Edublog’ları iş birlikçi bir iletişim aracı olarak kullanımını ve tanıtımını incelemiştir. Katılımcılar Özel Eğitim’de Geçiş ve Yasal Meselelere değinen üç dersten birine kayıtlıdırlar. Katılımcıların Edubloglar hakkında bilgi, düşünce ve deneyimlerini belirlemek aynı zamanda Edublogların kullanımı ve tanıtımı öncesinde ve sonrasındaki tutumlarını belirlemek üzere ön-test ve son-test verilmiştir. Sonuçlar katılımcıların tutumlarının minimum düzeyde değiştiğini göstermiştir. Buna rağmen, Web 2.0 teknolojisine aşinalık ve kullanımdaki rahatlık öğrencilerle, iş arkadaşlarıyla ve ailelerle iş birliği içerisinde çalışarak zaman ve mekan kısıtlaması olmaksızın engelli öğrenciler için geçiş toplantılarındaki katılımı artırmaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.identifier.doi10.5578/keg.8989en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectkişiselleştirilmiş geçiş planları, teknoloji, aile, edublog, iletişim.en_US
dc.titleGeçiş Sürecinde İletişimi Artırmak: Edublog’lar Yardımcı Olabilir mi?en_US
dc.title.alternativeExpanding Communication in the Transition Process: Can Edublogs Help?en_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKuramsal Eğitimbilim Dergisien_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.identifier.volume8en_US
dc.identifier.startpage153en_US
dc.identifier.endpage172en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster