Search
Now showing items 1-10 of 14
E-Bilgi Kaynaklarına Yönelik Eleştirel Düşünme Ölçeği Geliştirme Çalışması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2009)
Bilgi kavramı sadece günümüzün değil, bütün zamanların en önemli tartışma konularından
birini oluşturmuştur. Bilgi toplumuna geçiş ile birlikte, bilgi üretimde temel girdi haline gelmiştir.
Doğru bilgiye hızlı bir şekilde ...
İlköğretim İkinci Kademe Türkçe Dersinde Konuşma Becerisinin Geliştirilmesinde Dramanın Kullanılması ve Bir Uygulama Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2009)
Konuşma, yazma, okuma, dinleme Türkçe eğitimin temelini oluşturan dört dil becerisidir.
Bunlar arasında öğrenciyi günlük hayatla en fazla buluşturan ve sosyalleşmesini sağlayan konuşmadır.
Öğrencinin dış dünyayla sağlıklı ...
Otel İşletmelerinde Hizmet Atmosferi Oluşturulması: Kavramsal Bir Çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2009)
Hizmetlerin kendine has özelliklerinden dolayı değerlendirilmesi zordur, dolayısıyla “fiziksel
kanıtlar” olarak da ifade edilen bazı ipuçlarına gereksinim duyulmaktadır. Ancak hizmetleri
değerlendirmede kolaylık sağlayan ...
Coğrafi Özellikleri Açısından Anadolu Tarım İşletmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2009)
Anadolu Tarım İşletmesi, ülkemizde devlet eliyle tarımsal faaliyetlerin yapıldığı Tarım
İşletmeleri Genel Müdürlüğü’ne bağlı bir işletmedir. Bu işletme 19.yy’dan Cumhuriyet dönemine
kadar ülkemiz hayvancılığına, Cumhuriyetten ...
Balık Tüketimi Tercihini Belirleyen Demografik Değişkenler
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2009)
Bu araştırmanın amacı bireylerin balık tüketimi tercihinde etkili olan demografik
değişkenlerin etkisini tespit etmektir. Bu amaçla Trabzon, Samsun ve Giresun illerinden kolayda
örnekleme yöntemiyle belirlenen 1456 kişi ...
Finansal Raporlamada Kullanılan Değerleme Ölçülerinde Gerçeğe Uygun Değerin Tespiti
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2009)
Finansal tablo unsurlarının değerlemeye tabi tutulması sonucu finansal raporlamada kullanılan
bilgiler bu süreçten etkilendiği gibi, aynı zamanda finansal bilgi kullanıcılarının tamamını doğrudan
veya dolaylı olarak ...
Marka Yayılımına İlişkin Tüketici Tutumları Üzerinde Etkili Olan Faktörlerin ve Etki Seviyelerinin Ürün Kullanıcısına Göre Değişmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2009)
Marka yayma stratejisi, tamamen farklı bir ürün kategorisine girmek veya markanın var olan
ürün hattına yeni bir ürün ilave edilmesi ile yeni bir pazar bölümü elde etmek için yeni bir üründe
bilinen marka isminin ...
İller Arası Göçlerde Afyonkarahisar İli
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2009)
Sosyo-ekonomik gelişmişlik seviyesinin çeşitli ölçeklerde farklılaşması, iç göçler yoluyla
nüfusu kır ile kent arasında yeniden dağıttığı gibi, bölgesel olarak da nüfus hareketlerinin yönünü ve
boyutlarını belirlemiştir. ...
+Lık Ekli Durum Nitelik İsimlerinin Türkiye Türkçesi'nde Kullanım Şekilleri Üzerine Bir İnceleme
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2009)
Türkiye Türkçesinde +lIk ekinin işlevlerinden biri de çalışkanlık, güzellik, iyilik, mutluluk gibi
durum nitelik isimleri yapmaktır. Bu özellik, Türkçenin ayrıntılı ifade gücünün bir alanı olan
nitelemenin etkili ve güçlü ...
Ortaöğretim 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Tarih Dersine Bakış Açıları ve Başarıları Arasındaki İlişkiler
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2009)
Ortaöğretim 9. ve 10. sınıf öğrencilerinin tarih dersine karşı bakış açıları, bu dersin işlenişi ve
öğrencilerin tarih dersine yönelik görüşlerini ortaya koyması açısından önemlidir. Bu önem gereği, 9.
ve 10. sınıf ...