Search
Now showing items 1-5 of 5
Yeşil bilinç düzeyinin ve yeşil göz boyama sonucunda oluşan şüpheciliğin turistlerin davranışsal niyetlerine etkisi
(2017)
Bu çalışma temel olarak bireylerin yeşil girişimlere yönelik bilinç düzeyleri ile
otel işletmelerinin yeşil pazarlama faaliyetleri sonucunda bireylerin zihninde
oluşan yeşil göz boyama algısının ortaya çıkardığı şüpheciliğin, ...
Nepotizm algısında demografik özelliklerin rolü: Otel işletmeleri işgörenleri üzerinde bir araştırma
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2017)
Bu araştırmanın amacı, örgütlerde önemli bir sorun grubunu
oluşturan nepotizme (akraba, eş-dost kayırmacılığı) ilişkin,
işgören algılarının bazı demografik özelliklerine göre değişip
değişmediğini ortaya koymaktır. Bu ...
Termal otel işletmelerinde personel bulma, seçme ve personeli işe yerleştirme sürecindeki uygulamalar ve sorunlar üzerine bir araştırma: Afyonkarahisar örneği
(Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 2017)
Bu araştırmanın amacı; önemli bir turizm işletmesi türü olan termal otel işletmelerinin,
termal otel olmalarının getirdiği özellikler de dikkate alınarak personel bulma, seçme ve
personeli işe yerleştirme süreçlerinde ...
Müslüman tüketicilerin helal ürün algısı, tutum ve beklentileri üzerine bir araştırma
(1. Uluslararası Helal Turizm Kongresi, 2017)
Dini inançlar tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen temel faktörler arasında yer almaktadır. Tüketiciler ürün satın alırken dini inançlarını da ön planda tutarak karar verebilmektedirler. Bu sebeple ürün tercihlerinde ...
Kardeş kent anlayışının turizme yansımaları: Afyonkarahisar örneği
(2017)
Amaç: Belediyelerin kardeş şehir ilişkileri sayesinde, kentler arasında kültür ve turizm
alanında işbirliğinin gelişmesi de mümkün olabilecektir. İki kent arasındaki turizm
faaliyetlerindeki işbirliğinin artmasıyla, ...