Search
Now showing items 1-10 of 24
Turizmde sürdürülebilirlik kapsamında cittaslow ve toplum temelli turizm ilişkisinin kavramsal olarak incelenmesi
(2018)
Bu çalışmanın amacı, turizmde sürdürülebilirlik kapsamında Cittaslow felsefesinin
temel amaçları ve ilkelerinin incelenerek Toplum Temelli Turizm (TTT) uygulamaları ile olan
ilişkisinin saptanmasıdır. Araştırma amaçlı ...
A research on social network websites as a marketing communication channel
(2011)
Nowadays, as a result of rapid change in the informatics and the communication technologies consumers have begun to spend much more time on websites. In parallel with this change, firms adapted ...
Management of on-line sales channels at hotels: Channel manager system
(2015)
Rapid development of technology has caused a dramatic change at marketing and purchase types of products in the last 20 years. This change which is also characterized by the growing rates of internet usage and ...
Termal otel işletmelerinde islami turizm konseptinin uygulanabilirliği: Yönetsel bir bakış açısı
(2018)
Bu araştırmanın temel amacı, Afyonkarahisar ilinde faaliyet gösteren turizm işletme
belgeli termal otel işletmelerinin Helal turizme yönelik uygulamalarının yönetici bakış açısıyla
değerlendirilmesidir. Araştırma amaçlı ...
İşletmelerde örtük bilginin dışsallaştırılması sürecinde insan kaynakları yönetiminin rolü: Termal oteller örneği
(2016)
Rekabet gücü yüksek işletmelerin özgün süreçlere sahip olma ve yenilikçi süreçler ile
yeni koşullara hızlı adapte olabilme yeteneği ile özdeşleştirildiği günümüz piyasa
koşulları bilgiyi işletmeler için vazgeçilmez ...
Kişilik özelliklerinin destinasyon kişiliği algısına etkisi: İzmir ili örneği
(2017)
Turizm faaliyetlerinin öznel nitelik taşıması, diğer bir ifade ile bireysel kararlara sıkı sıkıya bağlı olması, turizm ürünlerin bireylere sunumunu doğrudan etkileyen bir unsurdur. Bunun doğal bir sonucu olarak turizm ...
Yeşil bilinç düzeyinin ve yeşil göz boyama sonucunda oluşan şüpheciliğin turistlerin davranışsal niyetlerine etkisi
(2017)
Bu çalışma temel olarak bireylerin yeşil girişimlere yönelik bilinç düzeyleri ile
otel işletmelerinin yeşil pazarlama faaliyetleri sonucunda bireylerin zihninde
oluşan yeşil göz boyama algısının ortaya çıkardığı şüpheciliğin, ...
Toplum Temelli Turizm
(2016)
Gelecek nesillere yaşanılabilir bir dünya bırakılabilmesi amaçlı çevre koruma uygulamalarında görülen olumlu gelişmeler ve turizm hareketlerinin son dönemde eko turizm, kırsal turizm gibi doğaya dayalı faaliyetler üzerine ...
Recognition of traditional handicrafts as cultural values to tourism: A model suggestion for Afyonkarahisar
(2017)
From 2000s onwards, product diversification initiatives in tourism has gained
momentum based on ever-changing context of tourism experiences. Such experiences
spotlighted respect to nature and traditional culture, instead ...
Evaluation of gastronomy and culinary arts students’ perceptions of workshops: A case of Afyon Kocatepe University
(2018)
The purpose of the research is; to determine whether attitudes and expectations of undergraduate-level gastronomy and culinary arts students for culinary workshop activities differ according to the socio-demographic ...