Search
Now showing items 1-2 of 2
Kurumsal itıbarın sürdürülebilirliğinde demografik özelliklerin rolü: İstanbul’daki otel çalışanları üzerinde bir araştırma
(Kastamonu Üniversitesi, 2017)
İşletmelerin uzun vadeli hedefleri arasında yer alan ve uyguladıkları stratejiler sonucunda elde edilen kurumsal itibar; hem iç hem de dış müşteri tarafından algılanmakla birlikte sürekli olarak değerlendirilmektedir. ...
Termal otel işletmelerinin insan kaynakları yönetimi işlevleri kapsamındaki uygulamaları ve sorunlar: Afyonkarahisar örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2016)
Bir işletmenin en kıymetli sermayesi olarak insan kaynağının etkin bir şekilde yönetilmesi hangi alanda faaliyette bulunursa bulunsun, işletmelerin istediği sonuçlara ulaşmasında başat faktördür. Bu durum faaliyetlerinin ...