Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGöksel, Türker
dc.contributor.authorÖzdemir, Şuayp
dc.contributor.authorKahraman, Mehmet
dc.date.accessioned2019-12-24T10:32:52Z
dc.date.available2019-12-24T10:32:52Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.citationGÖKSEL Türker, ÖZDEMİR Şuayıp, KAHRAMAN Mehmet, “Sandıklı’nın Marka Konumlandırılması Ve Marka Değerinin İyileştirilmesi İçin Öneriler”, Marka Kent Sandıklı Sempozyumu Bildiri Kitabı, Ulusal Kongre, Sandıklı, 15-18 Ekim 2014, s.33-47en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11630/7652
dc.description.abstractGünümüz iş yaşamında birçok organizasyonun geleceği markalara bağlıdır. Ülke, şehir ve firma stratejilerinin formüle edilmesinde markaların kullanılması başlangıç noktasıdır ve yeni yönelmelerde önemli bir gereklilik halini almıştır. Kendini kabul ettirmiş markalar hem rekabette hem de büyüme ve kârlılıkta büyük potansiyele sahiptir. Bu potansiyellerin farkında olan organizasyonlar, strateji belirlenmesinde markanın önemini ve rekabetteki avantaj kaynağını ortaya koymaktadır. Markaların pazarda başarılı olabilmesini, yaşayabilmesini sağlamanın temel şartları marka imajını oluşturmak, güçlendirmek, bilinirliliğini arttırmak ve pazarlanabilmesini sağlamaktır. Organizasyonlar tüm pazarlama faaliyetlerini bu değişkenlere odaklamakta ve gerçekleştirdikleri aktiviteleri, markalarının yine bu alanlarda rakiplerinden daha güçlü olması için yönlendirmektedirler. Aslında yapılan tüm bu aktivitelerin ortak amacı tüketici gözünde bir marka değeri meydana getirebilmektir. Bir markanın değeri ne kadar güçlenirse o markanın kârlılığı da aynı oranda artmaktadır. Marka değeri, tüketicilerin marka hakkındaki düşünceleri, bilgileri ve bu düşünce ve bilgilerin davranışlarını nasıl etkilediği ile ilgilidir. Gerçekleştirilecek çalışmada Sandıklı’nın markasal imajıyla ilgili bir değerleme ve konumlandırma çalışması yapılması hedeflenmektedir. Çalışma ile elde edilen veriler değerlemeye alınacak bu günün fotoğrafı çekildikten sonra gelecekle ilgili beklentilerin kıyaslama ve konumlandırması yapılarak Sandıklı’nın markasal imajı test edilmiş olacaktır. Böylece Sandıklı’nın nispi değeri hakkında net bilgilere ulaşmak mümkün olurken, bu ölçmeleri sürekli hale getirerek yapılan iyileştirme çalışmalarının, yeni yatırımların ve girilen yeni alanların marka üzerindeki etkisinin ölçülmesi ve değerlendirilmesiyle de akademik katkı sağlanacaktır. Bu bağlamda marka değerinin iyileştirilmesi ve arttırılması için Sandıklı’ya yeni açılımlar sağlanabilecektir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherMarka Kent Sandıklı Sempozyumu Bildiri Kitabıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectSandıklıen_US
dc.subjectŞehiren_US
dc.subjectPazarlamaen_US
dc.subjectMarkaen_US
dc.subjectKenten_US
dc.titleSandıklı’nın marka konumlandırılması ve marka değerinin iyileştirilmesi için önerileren_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalMarka Kent Sandıklı Sempozyumu Bildiri Kitabıen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Afyon Meslek Yüksekokuluen_US
dc.authorid0000-0002-0855-5129en_US
dc.identifier.volume1en_US
dc.identifier.startpage33en_US
dc.identifier.endpage47en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorGöksel, Türker
dc.contributor.institutionauthorÖzdemir, Şuayp
dc.contributor.institutionauthorKahraman, Mehmet


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • Makaleler [69]
    Makale, olgu sunumu, editöre mektup vb.

Basit öğe kaydını göster