İnternette uluslararası pazarlama: Fındık ve mamulleri ihracatçısı işletmelerin web siteleri üzerine bir inceleme
Citation
Usta, R . (2005). İNTERNETTE ULUSLARARASI PAZARLAMA: FINDIK VE MAMULLERİ İHRACATÇISI İŞLETMELERİN WEB SİTELERİ ÜZERİNE BİR İNCELEME . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 7 (1) , 115-130Abstract
Günümüzde internet, bir işletmenin uluslararası pazarlarda rekabet üstünlüğü sağlamasında anahtar faktörlerden birisidir. Bu çalışmanın amacı, fındık ve mamulleri ihracatçısı işletmelerin pazarlama faaliyetlerinde interneti ne düzeyde kullandıklarını ortaya koymaktır. 345 işletmeden 125' inin (% 36.2) e-mail ve 74'ünün (% 21.4) web adresi olduğu tespit edilmiştir. Ulaşılabilen 54 web sitesinin içerik analizi sonuçlarına göre, tamamının işletme ve ürünlerini tanıtım amaçlı ve sadece 9'unun (%16.6) internette satış amaçlı olduğu belirlenmiştir. Web sitelerinin 46 tanesi (% 85.1'i) en az bir yabancı dilde düzenlenmiştir.
Source
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi DergisiVolume
7Issue
1Collections
- Cilt 7 : Sayı 1 [11]