Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Perakendecilikte Reklam ve Halkla İlişkiler ve Afyon İlinde Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)
Bu araştırmada perakendecilik, perakendecilikte reklam ve halkla ilişkiler kavramları incelenmiştir. Bu amaçla Afyon’da üç büyük yerel perakendeci olan Sarıdere, Seçkin ve Yabuz süpermarketlerinden alışveriş yapan müşterilerin ...
Reklamcılık Sektöründe Reklam Etiği Algılamasının Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)
Reklam, meydana getirilmesinden tüketiciye ulaştırılmasına kadar birçok aşamadan geçer. Bu aşamaların her birinde belirli paydaşlar vardır. Bu paydaşlar reklam verenler, reklam ajansları, medya ve tüketicilerdir. Paydaşların ...