Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Animasyon filmlerin sosyal bilgiler dersi öğretim programı bağlamında incelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu araştırmanın amacı, Küçük Prens, Ters Yüz, Yukarı Bak, Oyuncak Hikayesi 3 ve Wall-E adlı 5 animasyon filminin 4. sınıf Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Programında yer alan öğrenme alanları, kazanımlar, beceriler ve değerler ...
Stem ile bütünleştirilmiş sosyal bilgiler (sstem): Bir karma yöntem araştırması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
21. yüzyılda gelişen teknolojik gelişmeler doğrultusunda eleştirel düşünebilen, sorgulayabilen, tasarlayabilen, problem çözebilen, inovatif, risk alan, özgüvenli, işbirliği yapan öğrenciler; dokunmak, yaşamak, üretmek, ...
Stem ile bütünleştirilmiş sosyal bilgiler (SSTEM): Bir karma yöntem araştırması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
21. yüzyılda gelişen teknolojik gelişmeler doğrultusunda eleştirel düşünebilen, sorgulayabilen, tasarlayabilen, problem çözebilen, inovatif, risk alan, özgüvenli, işbirliği yapan öğrenciler; dokunmak, yaşamak, üretmek, ...
Argümantasyon temelli sosyal bilgiler öğretimi ile hukuk okuryazarlığı uygulamaları: Bir karma yöntem araştırması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Son dönemlerde giderek önemi artan becerilerden birisi de hukuk okuryazarlığı becerisidir. Nitekim hukuk okuryazarlığı becerisi gelişmiş bireylerin toplumun sorunlarına duyarlı, yapıcı, yaratıcı ve eleştirel düşünebilen ...