Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorBektaş, Çetin
dc.date.accessioned2014-12-11T08:42:30Z
dc.date.available2014-12-11T08:42:30Z
dc.date.issued2001-06
dc.identifier.citationBektaş, Ç . (2001). HİZMET SÜREÇLERİNİN YÖNETİMİNDE YENİLİK VE YARATICILIK UNSURLARI . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 3 (1) , 97-112
dc.identifier.issn1302-1966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/1260
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/61250/912310
dc.description.abstractHizmet süreçlerinin yönetimi müşteri tatmini yönünden önemlidir. Hizmet süreci, girdi, çıktı, tedarikçi, müşteri, müşteri ihtiyaçları ve süreç aktivitelerinden oluşmaktadır. Başarılı bir hizmet süreci oluşturmak için şu unsurlar gereklidir: Yeniden düzenleme ekibini oluşturmak, vizyoner liderlik ve değişime direncin önlenmesi. Hizmet sürecinde yaratıcılık unsurları ise, uzmanlık yaratıcı düşünce ve içsel iş motivasyonudur. Ayrıca örgütsel yaratıcılıkta, kaynaklar, yönetim uygulamaları ve örgütsel motivasyon etkili rol oynamaktadır.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHizmet Sürecien_US
dc.subjectHizmeten_US
dc.subjectYönetimen_US
dc.subjectYeniliken_US
dc.subjectYaratıcılıken_US
dc.titleHizmet süreçlerinin yönetiminde yenilik ve yaratıcılık unsurlarıen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sandıklı Meslek Yüksek Okuluen_US
dc.identifier.volume3en_US
dc.identifier.startpage97en_US
dc.identifier.endpage111en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record