Advanced Search

Show simple item record

dc.contributor.authorKaraca, Yusuf
dc.date.accessioned2014-12-11T09:00:09Z
dc.date.available2014-12-11T09:00:09Z
dc.date.issued2001-06
dc.identifier.citationKaraca, D . (2001). MÜŞTERİ SADAKATİ VE MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 3 (1) , 125-136
dc.identifier.issn1302-1966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/1262
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/61250/912315
dc.description.abstractBilgisayar ve enformasyon teknolojisindeki dramatik değişim insanların yaşam biçimleri ve tüketim tarzlarında sürekli bir değişime yol açmaktadır. İşletmeler ise ayakta kalabilmek için bu değişim yönünde müşterileri ile yeni iletişim biçimleri kurarak, yeni başarı stratejileri oluşturmak zorundadırlar. Günümüz müşteri anlayışına en uygun strateji; müşteri merkezli bir işletme yapısının oluşturulması ve müşteri için değer yaratma kavramı olarak karşımıza çıkmaktadır. Müşteri için değer yaratma kavramı işletmeler açısından aynı zamanda müşteri sadakatini sağlama ve böylece rakiplere karşı müşterileri elde tutma ve kârlılığı arttırmada en önemli unsurlardan biri olarak değerlendirilmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.titleMüşteri sadakati ve müşteri için değer yaratmaen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Şuhut Meslek Yüksek Okuluen_US
dc.identifier.volume3en_US
dc.identifier.startpage125en_US
dc.identifier.endpage135en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record