Teoride ve uygulamada fiyat farklılaştırması stratejileri
Citation
Erdoğan, M , , . (2008). TEORİDE VE UYGULAMADA FİYAT FARKLILAŞTIRMASI STRATEJİLERİ . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 10 (1) , 219-242Abstract
Karını maksimize etmeye çalışan firma, tüketici artığından daha fazlasını almaya çalışır. Bu tür amacı olan firmalar için uygun fiyatlama stratejilerinden biride fiyat farklılaştırmasıdır. Fiyat farklılaştırması teoride daha çok birinci, ikinci ve üçüncü dereceden fiyat farklılaştırması olarak bilinirken, uygulamada çift yönlü tarife, bağlı satışlar, bölgesel ve zamanlar arası fiyat farklılaştırması olarak da uygulama da karşımıza çıkar. Bu çalışma teori ve uygulama da fiyat farklılaştırmasına ışık tutmayı hedeflemiştir.
Source
Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi DergisiVolume
10Issue
1Collections
- Cilt 10 : Sayı 1 [17]