Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇiçek, Recep
dc.contributor.authorDoğan, İsmail Can
dc.date.accessioned2014-12-16T10:06:29Z
dc.date.available2014-12-16T10:06:29Z
dc.date.issued2009-06
dc.identifier.citationÇiçek, R , , , Doğan, İ . (2009). MÜŞTERİ MEMNUNİYETİNİN ARTIRILMASINDA HİZMET KALİTESİNİN ÖLÇÜLMESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA: NİĞDE İLİ ÖRNEĞİ . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 11 (1) , 199-217
dc.identifier.issn1302-1966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/1316
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/1627/20388
dc.description.abstractHizmetlerin soyut ve ayrılmazlık özelliği, hizmet kalitesinin kontrolünde ve müşteriler açısından değerlendirilmesinde sorunlara neden olmaktadır. Bundan dolayı hizmet kalitesinin ölçülmesi için çeşitli yöntemler geliştirilmiştir. Literatürde sıklıkla kullanılan SERVQUAL ölçeği bu çalışmada, tüketiciler açısından bankalarda sunulan hizmet kalitesinin mevcut düzeyinin belirlenmesi için kullanılmıştır. Çalışma sonucunda ulaşılan bazı önemli bulgulara göre, tüketiciler genel olarak bankalardan beklentilerinden daha az hizmet aldıkları belirlenmiştir. Kamu ve özel bankalarının sağlamış olduğu hizmete yönelik olarak en yüksek algı “Güvence” boyutunda çıkmıştır. Bu sonuç söz konusu hizmet boyutlarında algı ve beklenti arasındaki farkların diğer hizmet boyutlarındaki farklardan daha yüksek olduğunu göstermektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectHizmet Kalitesien_US
dc.subjectSERVQUALen_US
dc.subjectHizmet Pazarlamasıen_US
dc.titleMüşteri memnuniyetinin artırılmasında hizmet kalitesinin ölçülmesine yönelik bir araştırma: Niğde ili örneğien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.departmentNiğde Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesien_US
dc.departmentNiğde Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
dc.identifier.volume11en_US
dc.identifier.startpage199en_US
dc.identifier.endpage217en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster