Ara
Toplam kayıt 22, listelenen: 1-10
Konya'yı Kültürel Amaçlarla Ziyaret Eden Yabancı Turistlerin Satın Alma Karar Sürecinin Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Artan küresel rekabet ortamında yaşanan ekonomik ve teknolojik gelişmeler, her sektörde olduğu gibi turizm sektöründe de tüketim algısında ve davranışlarda değişikliklere neden olmuştur. Sürdürülebilir turizm anlayışının ...
A qualitative research on service environment and user interaction in hotel chains
(2015)
Bu çalışmada otel yöneticileri ve misafirlerin hizmet ortamı unsurları ile girdikleri etkileşimleri konu alan bir araştırma yapılmıştır. Zincir otel işletmelerinde hizmet ortamı içinde atmosfer oluşturmak ...
Bilgi yönetimi süreçlerinin gerçekleştirilmesinde dönüştürücü liderlik davranışlarının etkisi: zincir otel işletmelerinde bir araştırma
(2016)
Bu araştırmanın temel amacı bilgi yönetimi süreçlerinin gerçekleştirilmesinde dönüştürücü liderlik davranışlarının etkisini ortaya koymaktır. Literatürde dönüştürücü liderlerin bilgi yönetimi uygulamaları üzerindeki etkisini ...
Turizmde sürdürülebilirlik kapsamında cittaslow ve toplum temelli turizm ilişkisinin kavramsal olarak incelenmesi
(2018)
Bu çalışmanın amacı, turizmde sürdürülebilirlik kapsamında Cittaslow felsefesinin
temel amaçları ve ilkelerinin incelenerek Toplum Temelli Turizm (TTT) uygulamaları ile olan
ilişkisinin saptanmasıdır. Araştırma amaçlı ...
Otel işletmelerinde işe bağlılık düzeyinin arttırılması: İşgören fedakârlık tutumunun rolü
(2016)
Günümüz iş yaşamı koşulları otel işletmelerini rekabet üstünlüklerini devam ettirebilmek adına diğer tüm işletmelerde olduğu gibi yüksek performans gösteren ve verimli işgörenler istihdam etmeye zorlamaktadır. Belirli iş ...
Otel işletmelerinde dış kaynak kullanımının tercih edilmemesi: Termal oteller üzerine bir araştırma
(2016)
Bu araştırmanın amacı, termal otel işletmelerinde Dış Kaynak Kullanımı (DKK) stratejisinin tercih edilmeme nedenlerinin saptanmasıdır. Araştırma verileri, Türkiye’de faaliyet gösteren ve DKK uygulamayan 42 adet termal otel ...
The effect of psychological empowerment on organizational silence in hotels
(2016)
The aim of this study is to determine whether psychological empowerment (PE) is related with or have any effects on organizational silence (OS) in hotel enterprises. Relevant data was collected via ...
A research on social network websites as a marketing communication channel
(2011)
Nowadays, as a result of rapid change in the informatics and the communication technologies consumers have begun to spend much more time on websites. In parallel with this change, firms adapted ...
Management of on-line sales channels at hotels: Channel manager system
(2015)
Rapid development of technology has caused a dramatic change at marketing and purchase types of products in the last 20 years. This change which is also characterized by the growing rates of internet usage and ...
Termal otel işletmelerinde islami turizm konseptinin uygulanabilirliği: Yönetsel bir bakış açısı
(2018)
Bu araştırmanın temel amacı, Afyonkarahisar ilinde faaliyet gösteren turizm işletme
belgeli termal otel işletmelerinin Helal turizme yönelik uygulamalarının yönetici bakış açısıyla
değerlendirilmesidir. Araştırma amaçlı ...