Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorYüce, Erkan
dc.date.accessioned2023-08-31T12:04:46Z
dc.date.available2023-08-31T12:04:46Z
dc.date.issued31.01.2022en_US
dc.identifier.citationYüce, E. (2022). The Immediate Reactions of EFL Learners towards Total Digitalization at Higher Education during the Covid-19 Pandemic . Journal of Theoretical Educational Science , 15 (1) , 1-15 . DOI: 10.30831/akukeg.939836en_US
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/akukeg/issue/68143/939836
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11630/10394
dc.description.abstractThe current study focused on English as a Foreign Language (EFL) learners’ immediate reactions towards total digitalization at higher education during the Covid-19 pandemic. Accordingly, the perceptions of EFL learners on online foreign language learning during the COVID-19 pandemic were investigated. After discussing the advantages and disadvantages of online foreign language classes during the pandemic from the viewpoints of the participants studying at a public university in Turkey, the study questioned whether the participants preferred online foreign language classes or traditional face-to-face foreign language classes. The study adopted the phenomenological method of qualitative design and employed open-ended questions to collect data. The data were analysed by following a bottom-up strategy, and the categories were formed inductively. The results showed that online foreign language classes had both positive and negative aspects for the learners. Additionally, it was found that more than half of the participants preferred traditional face-to-face foreign language classes to online foreign language classes.en_US
dc.description.abstractMevcut çalışma, Yabancı Dil olarak İngilizce (YDİ) öğrenenlerin Covid-19 salgını sırasında yükseköğretimde tam dijitalleşmeye yönelik ani tepkilerine odaklanmıştır. Bu doğrultuda, COVID-19 salgını sırasında YDİ öğrenenlerin çevrimiçi yabancı dil öğrenmeye yönelik algıları araştırılmıştır. Çalışma, Türkiye'deki bir devlet üniversitesinde okuyan katılımcıların bakış açılarından pandemi sırasında çevrimiçi yabancı dil derslerinin olumlu ve olumsuz yönlerini tartıştıktan sonra katılımcıların çevrimiçi yabancı dil derslerini mi yoksa geleneksel yüz yüze yabancı dil derslerini mi tercih ettiklerini araştırmıştır. Çalışma nitel tasarımın fenomonolojik yöntemini benimsemiş ve veri toplamak için açık uçlu sorular kullanmıştır. Veriler aşağıdan yukarıya bir strateji izlenerek analiz edilmiş ve kategoriler tümevarımla oluşturulmuştur. Sonuçlar, çevrimiçi yabancı dil derslerinin öğrenciler için hem olumlu hem de olumsuz yönleri olduğunu göstermiştir. Ayrıca, katılımcıların yarısından fazlasının geleneksel yüz yüze yabancı dil derslerini çevrimiçi yabancı dil derslerine tercih ettikleri görülmüştür.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.identifier.doi10.30831/akukeg.939836en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectCOVID-19 Pandemicen_US
dc.subjectDigitalizationen_US
dc.subjectEFLen_US
dc.subjectHigher Educationen_US
dc.subjectCOVID-19 Salgınıen_US
dc.subjectDijitalleşmeen_US
dc.subjectYDİen_US
dc.subjectYükseköğretimen_US
dc.titleThe immediate reactions of EFL learners towards total digitalization at higher education during the covid-19 pandemicen_US
dc.title.alternativeCovid-19 salgını sırasında yükseköğretimde tam dijitalleşmeye yönelik YDİ öğrenenlerin ani tepkilerien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKuramsal Eğitimbilim Dergisien_US
dc.departmentSeçinizen_US
dc.authorid0000-0003-2716-5668en_US
dc.identifier.volume15en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage15en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Başka Kurum Yazarıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster