Kriz Yönetimi ve Muhtemel Bir Krize Karşı İşletmelerin Hazırlıklarına Yönelik Alan Araştırması (Denizli Tekstil İşletmeleri Örneği)
Özet
Etkili bir kriz yönetiminin genel çerçevesini sunmayı ve ele alınan örnek sektörde olası bir krize karşı işletmelerin hazırlık düzeylerini ölçmeyi amaçlayan bu çalışma dört ana bölümden oluşmaktadır.
Birinci bölümde genel olarak kriz kavramı, tanımı, belli başlı özellikleri ve kaynakları üzerinde durulmuştur.
İkinci bölümde kriz sürecinin aşamaları ve sonuçları üzerinde durulurken, krizlerin örgütlere zararları ve olası yararları açıklanmaya çalışılmıştır.
Üçüncü bölümde kriz yönetimi kavramı tüm boyutlarıyla ele alınmıştır.
Dördüncü bölümde Denizli tekstil işletmelerinin muhtemel bir krize karşı hazırlık düzeylerini ölçmeye yönelik alan araştırması yer almaktadır. This study consists of four main parts which is aiming to present the general framework of effective crisis management and to measure the preparedness of organizations against a possible crisis in analyzed sample sector.
In part one, the concept of crisis, its definition, its main features and resources are analyzed generally.
In the second part, while focusing on phases and results of process of crisis, costs and probable benefits of crisis to organizations are tried to explain.
In the third part, the concept of crisis management is analyzed in its all dimensions.
And finally in the fourth part, field survey is found that is to measure the level of preparedness of textile organizations in Denizli against a possible crisis.
Bağlantı
http://hdl.handle.net/11630/2881Koleksiyonlar
- Yüksek Lisans Tezleri [1638]