Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorTürkmen, Uğur
dc.contributor.authorTutuş, Yavuz
dc.date.accessioned2015-03-17T09:52:10Z
dc.date.available2015-03-17T09:52:10Z
dc.date.issued2011
dc.date.submitted2011
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11630/2917
dc.description.abstractBu araştırma Türk Müziği Keman Eğitimi veren kurumlarda Türk Müziği Keman Eğitimi birinci sınıf ders hedeflerinin belirlenmesini, mevcut durumun saptanmasını ve yeni bir model önerisiyle çözüm önerilerinin getirilmesini amaçlamaktadır. Araştırmanın evrenini Türk Müziği Keman Eğitimi veren konservatuvarlar oluşturmaktadır. Örneklemi ise bu kurumlarda Türk Müziği keman eğitimini yürütmekte olan ulaşılabilinen eğitimcilerdir. Araştırmaya veri sağlamak amacıyla yapılandırılmış görüşme formu ve anket formu hazırlanmış ve uygulanmıştır. Anket ve görüşme formlarının geçerlik ve güvenirliğinin sağlanması için bu alanda uzman eğitimcilerle görüşülmüş, uzman görüşleri doğrultusunda anket ve görüşme formları düzenlenmiştir. Araştırma sonunda elde edilen veriler gri ilişkisel analiz tekniğiyle çözümlenmiştir. Elde edilen bulgular ışığında araştırmanın problemlerine yönelik çözüm önerilerinde bulunulmuş ve Türk Müziği Keman Eğitimi Birinci Sınıfa yönelik yeni bir eğitim modeli hazırlanmıştır.en_US
dc.description.abstractThis research aims to determine the Turkish Music Violin Education first- class lesson targets, confirm the current situation of the institutions which train Turkish Music Violin and provide possible solutions with a new model proposal. The universe of this research is the Turkish Music conservatories which train Turkish Music Violin. The sampling group is can be accessed educators who train Turkish Music Violin in this institutions. A structured interview form and a questionnaire form have been prepared and administered to furnish data for this research. The educators who expert in this area have been interviewed to ensure the validity and reliability of the questionnaire forms and interview forms, the questionnaire forms and interview forms have been arranged according to expert opinions. The data obtained from end of the study have been analyzed with grey relational analysis technique. According to the findings solutions have been presented for the problems of the research and a new education model have been prepared for first-class Turkish Music Violin Education.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTürk Müziğien_US
dc.subjectKeman Eğitimien_US
dc.titleTürk Müziği Keman Eğitimi Birinci Sınıf Ders Hedeflerinin Belirlenmesi ve Yeni Bir Model Önerisien_US
dc.title.alternativeTurkish Music Violin Education Determining the Premium Course Goals and a New Model Proposalen_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Müzik Anasanat Dalıen_US
dc.authoridTR117727en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster