Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorVarank, İlhan
dc.contributor.authorTozoğlu, Doğan
dc.date2015-04-02
dc.date.accessioned2015-04-02T11:03:21Z
dc.date.available2015-04-02T11:03:21Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn1302-1265
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/3592
dc.description.abstractThe technology adoption in education is a very complex process that includes different components and variables such as quality of teacher training in technology, quality of technology hardware and software, and student and teacher attitudes toward technology. Even though technology can be an effective tool when used properly in teaching and learning, teachers still show resistance to integrate technology into their classrooms. The purpose of this article is to investigate key issues and challenges concerning technology integration into the classroom.en_US
dc.description.abstractEğitimde teknoloji adaptasyonu, hizmet içi teknoloji eğitiminin kalitesi, kullanılan donanım ve yazılımın kalitesi, öğrenci ve öğretmenlerin teknolojiye karşı tutumları gibi farklı ve çok yönlü değişkenler içeren kompleks bir işlemdir. Teknolojinin, eğitim ve öğretimde uygun bir şekilde kullanıldığında, çok etkili bir araç olabileceği bilinmesine rağmen, öğretmenler halen daha teknolojiyi derslerine entegre etmede direnç göstermektedirler. Bu makalede teknoloji entegrasyonunda karşılaşılan temel problemler ve zorluklar incelenmektedir.en_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectComputer-Based Educationen_US
dc.subjectTechnology Integrationen_US
dc.subjectTeacher Trainingen_US
dc.subjectTeacher Attitudeen_US
dc.titleWhy Are Teachers Resistant to Change? Key Issues and Challenges in Technology Integrationen_US
dc.title.alternativeÖğretmenler Değişime Niçin Direnç Gösterirler? Teknoloji Entegrasyonunda Temel Problemler ve Zorluklaren_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSosyal Bilimler Dergisien_US
dc.departmentAfyon Kocatepe University, Collage of Education, Computer Education and Instructional Technologyen_US
dc.identifier.volume8en_US
dc.identifier.startpage193en_US
dc.identifier.endpage207en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster