Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Kurumsal itibarın müşteri tercihleri üzerine etkileri: Afyon’da perakende sektöründe faaliyet gösteren işletmeler üzerine bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2005)
Bu araştırmayı gerçekleştirme amacımız, bilinen pazarlama stratejilerinin değişen çevresel ve işletme şartlarında farklılaşma sağlamadığını ve kurumsal itibarın farklılaşma yaratarak müşteri tercihlerini değiştirdiğini ...
Cameron ve Quınn örgüt kültürü ölçeğinin güvenirlik ve geçerliğinin test edilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2019)
Çalışmada Cameron ve Quinn örgüt kültürü ölçeğinin geçerliği ve güvenilirliği test edilmesi amaçlanmıştır. Toplumun tüm değerleri kültürel yapıyı oluşturur ve toplumun benimsediği kültür işletmelerin yapılarını da yakından ...