Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
İnternet’te «Risk Sermayesi” Kavramı
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2000-12)
Kuralları İnternet tarafından belirlenen yeni ekonominin gelişmesinde en büyük rolü “risk sermayesi” şirketleri oynamış, İnternet girişimlerinin en büyük destekleyicisi de bu şirketler olmuştur.
Risk sermayesi, yeni ...
Türkiye’de yeni yaklaşım çerçevesinde para politikalarının finansal istikrarı sağlama yönünde uygulanması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2013-12)
Bu çalışmada para politikasının finansal istikrar üzerindeki etkisi Türkiye Cumhuriyet Merkez Bankası örneği aracılığıyla incelenmiştir. Küresel kriz sonrasında para politikası uygulamalarında finansal istikrarın sağlanması ...
Avrupa kentsel şartları perspektifinde bir kentli hakkı olarak “Katılım Hakkı” ve Türkiye
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2010-12)
Kentli hakları; hem kentlinin bir birey olarak sahip olduğu insan haklarının, hem de içinde yaşadığı kentin ve kentsel toplumun bir üyesi olarak o kentin kentsel ve çevresel değerleri üzerindeki haklarının bütününü ...
Reklâmların pazarlama etiği ve sosyal sorumluluk bilincine göre değerlendirilmesi: Ampirik bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2006)
Reklâmlar, tüketicilerin satın alma kararlarında önemli bir etkiye sahiptir. Reklâmlarda ki yanıltıcı unsurlardan dolayı tüketiciler aldanabilmektedir. Bunun için işletmeler, tüketiciye ve topluma karşı sosyal sorumlulukları ...
E-ticarette kullanılan sanal ödeme araçları ve yöntemleri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2002)
Günümüzde iletişim ve bilgi teknolojilerinde ortaya çıkan gelişmeler uluslararası boyuttaki ticaretin ve ticari çalışmaların niteliğini ve yapısını biçimlendiren en önemli etken durumuna gelmiştir. Kısaca bilişim teknolojisi ...
Yunanistan İle Türkiye’de uygulanan turizm yatırım teşviklerinin karşılaştırılması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2006)
Turizm sürekli büyüyen yapısıyla dünyanın en fazla ekonomik değer yaratan üç sektöründen birisi olmakla birlikte turizm yatırımları geri dönüşü uzun yıllar alan, sermaye/hasıla oranı yüksek, siyasal, sosyal, doğal ve ...
2001 krizinin İMKB’de hisse senetleri işlem gören imalat işletmelerinin finansal yapısı üzerindeki etkileri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2006-12)
Finansal krizler, ortaya çıktığı ülkelerde ekonomik ve sosyal olarak her birimi etkilemektedir. Bu çalışma, Türkiye’nin yaşamış olduğu 2001 finansal krizinin imalat işletmelerini nasıl etkilediğini, işletmelerin finansal ...
Coğrafi ve kent bilgi sistemi uygulamaları ve Afyonkarahisar ili örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2009-12)
Coğrafi Bilgi Sistemleri ve onun kent bazına indirgenmiş şekli olan Kent Bilgi Sistemleri, bilgi teknolojisinin bir ürünü olarak, kent yönetimleri için hızlı kentleşmenin doğurduğu artan ve karmaşıklaşan sorunların çözümü ...
İşletmelerde halkla ilişkiler işlevinin algılanması: Afyon ilinde hizmet sektöründe bir uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2008-06)
Halkla ilişkiler işlevi, işletmelerin çevresine uyumuna yardımcı olan ve çalışma ilişkilerini düzenleyerek, sosyal ve ekonomik gelişimlerini destekleyen yönetsel bir fonksiyondur. Halkla ilişkilerin temel konusu “imaj” ...