Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Afyon ilindeki tüketim alışkanlıkları: Kamu kurumlarında çalışanlar üzerinde yapılan bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 1999)
Günümüzde hemen her alanda belli bir değişim yaşanmaktadır. Bu değişimin pazarlama alanında yarattığı en önemli özellik tüketicilerin pazarlama faaliyetleri içerisinde kazandığı ağırlıktır. Tüketicilerin odak noktası olarak ...
Pazarlama kararlarının değerlendirilmesinde bir araç: Pazarlama etiği döngüsü
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 1999)
Pazarlamada etik konusu, pazarlama uygulayıcıları, eğitimcileri ve araştırmacıları için geniş bir ilgi alanını oluşturmaktadır. Pazarlama faaliyetlerinde tüketicilerin geçmişe oranla taşıdığı ağırlık ve ayrıcalık, pazarlama ...