Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Banka çağrı merkezlerinde bekleme ve müşteri ilişkiler yönetimi: Bir kamu bankası uygulaması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2012-06)
Hizmet sistemlerinde, özellikle de çağrı merkezlerindeki kuyruklar hayatımızın ayrılmaz bir parçası haline gelmiştir. Ancak bekleme süresindeki artışlar müşteri kayıplarına neden olmaktadır. Bu kuyrukları en aza indirerek ...
Türkiye’deki Üniversitelerin İşletme İktisat ve Kamu Yönetimi Programlarında Çevre Eğitiminin Verilmesine Yönelik Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2011-06)
İşletmelerde ve kamu kurumlarında orta ve üst düzey yöneticiler olarak görev yapması beklenen işletme, iktisat ve kamu yönetimi lisans programları mezunlarının işletmelerin ve kamu kurumlarının sebep olabilecekleri çevre ...