Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Değişim sürecinde üretim sistemlerinde ortaya çıkan yeni global boyutlar ve finansal etkileri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2003)
Çağımızda her alanda çok yoğun bir rekabet ve değişim süreci yaşanmaktadır. Bu değişimden en çok etkilenenler ise işletmeler ve üretim sistemleri olmuştur. Bu nedenle başarıyı arzulayan işletmeler değişime ve yeniliklere ...
Hizmet kalitesini sağlamada vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenme
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2002-06)
Günümüzde işletmelerin rekabette başarılı olabilmeleri, mal ve hizmetlerin üretiminde müşteri beklentilerini dikkate almalarıyla mümkündür. Hizmet kalitesinin sağlanmasında ise, yöneticiler kalite yönetimi ve onun ilkelerini ...
Sektör temsilcilerinin meslek yüksekokulu öğrencilerini algılamalarına yönelik bir araştırma (Sandıklı ve Şuhut MYO İşletme Programı örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2002-12)
Meslek Yüksekokullarının amaçlarına uygun eğitim ve öğretimin önemli bir parçasını endüstride yapılan eğitim (staj) oluşturmaktadır. Hem endüstrinin yüksekokulları tanıması, hem de öğrencilerin meslek yüksekokullarını ...
Hizmet süreçlerinin yönetiminde yenilik ve yaratıcılık unsurları
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2001-06)
Hizmet süreçlerinin yönetimi müşteri tatmini yönünden önemlidir. Hizmet süreci, girdi, çıktı, tedarikçi, müşteri, müşteri ihtiyaçları ve süreç aktivitelerinden oluşmaktadır. Başarılı bir hizmet süreci oluşturmak için şu ...