Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Reklâmların pazarlama etiği ve sosyal sorumluluk bilincine göre değerlendirilmesi: Ampirik bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2006)
Reklâmlar, tüketicilerin satın alma kararlarında önemli bir etkiye sahiptir. Reklâmlarda ki yanıltıcı unsurlardan dolayı tüketiciler aldanabilmektedir. Bunun için işletmeler, tüketiciye ve topluma karşı sosyal sorumlulukları ...
Yöneticilerin sosyal sorumluluğa yönelik tutumları: Afyon İlinde faaliyet gösteren özel ve kamu banka şubelerinde bir karşılaştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2004)
Bu çalışmada önce, sosyal sorumluluk kavramı, işletmelerin sosyal sorumluluk alanları, sosyal sorumluluk modelleri ve sosyal sorumluluk açısından yönetici tutumları incelenmiştir. Daha sonra, çalışmanın teorik çerçevesi ...