Ara
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
Sosyal kaytarmanın işten ayrılma niyeti üzerindeki etkisi: Otel işletmelerinde bir araştırma
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2017)
Faaliyette bulunduğu sektör türü ne olursa olsun, örgütler ancak insan
kaynaklarının özverili çalışmaları neticesinde başarıya ulaşırlar. Çalışanların işlerine
yansıttığı bilinçli veya bilinçsiz davranışlar sonucu ortaya ...
Nepotizm algısında demografik özelliklerin rolü: Otel işletmeleri işgörenleri üzerinde bir araştırma
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2017)
Bu araştırmanın amacı, örgütlerde önemli bir sorun grubunu
oluşturan nepotizme (akraba, eş-dost kayırmacılığı) ilişkin,
işgören algılarının bazı demografik özelliklerine göre değişip
değişmediğini ortaya koymaktır. Bu ...
Alternatif turizm mi turizmde çeşitlilik mi? Kavramsal bir değerlendirme
(Erzincan Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı alternatif turizm kavramında yaşanan karmaşıklığın giderilmesine
yönelik ilgili alana katkı sağlamaktır. Çalışmada öncelikle alternatif kavramının etimolojik kökleri ortaya
konulmaya çalışılmış, daha ...
Termal otel işletmelerinde personel bulma, seçme ve personeli işe yerleştirme sürecindeki uygulamalar ve sorunlar üzerine bir araştırma: Afyonkarahisar örneği
(Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 2017)
Bu araştırmanın amacı; önemli bir turizm işletmesi türü olan termal otel işletmelerinin,
termal otel olmalarının getirdiği özellikler de dikkate alınarak personel bulma, seçme ve
personeli işe yerleştirme süreçlerinde ...
Hastane işletmelerinde mobbingin örgütsel yabancılaşma üzerine etkisi: Afyonkarahisar'da bir uygulama
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2017)
Bu araştırmanın amacı sağlık çalışanlarının mobbing algısının örgütsel
yabancılaşma düzeyleri üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Çalışmanın örneklemi,
Afyonkarahisar il merkezinde faaliyet gösteren hastanelerde görev ...
Kurumsal itıbarın sürdürülebilirliğinde demografik özelliklerin rolü: İstanbul’daki otel çalışanları üzerinde bir araştırma
(Kastamonu Üniversitesi, 2017)
İşletmelerin uzun vadeli hedefleri arasında yer alan ve uyguladıkları stratejiler sonucunda elde edilen kurumsal itibar; hem iç hem de dış müşteri tarafından algılanmakla birlikte sürekli olarak değerlendirilmektedir. ...
Kardeş kent anlayışının turizme yansımaları: Afyonkarahisar örneği
(2017)
Amaç: Belediyelerin kardeş şehir ilişkileri sayesinde, kentler arasında kültür ve turizm
alanında işbirliğinin gelişmesi de mümkün olabilecektir. İki kent arasındaki turizm
faaliyetlerindeki işbirliğinin artmasıyla, ...