Ara
Toplam kayıt 14, listelenen: 1-10
Kariyer tercihinde kişisel değişkenlerin rolü: Turizm ve öğretmenlik eğitimi alan öğrenciler üzerinde bir araştırma
(İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2010)
Bu araştırmanın amacı, turizm alanında öğretmenlik eğitimi alan öğrencilerin kariyer tercihlerinde kişisel değişkenlerin rolünü ortaya koymaktır. Konuyla ilgili olarak araştırmacılar tarafından oluşturulan anket Gazi ...
Üç yıldızlı otel işletmelerinde müşteri memnuniyeti üzerine bir araştırma
(Süleyman Demirel Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2010)
Bu araştırmada, Antalya’da faaliyet gösteren üç yıldızlı otel işletmelerinde konaklayan müşterilerin, sunulan hizmetlere ilişkin memnuniyet düzeylerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada veriler anketle toplanmış ...
A qualitative research on service environment and user interaction in hotel chains
(2015)
Bu çalışmada otel yöneticileri ve misafirlerin hizmet ortamı unsurları ile girdikleri etkileşimleri konu alan bir araştırma yapılmıştır. Zincir otel işletmelerinde hizmet ortamı içinde atmosfer oluşturmak ...
Bilgi yönetimi süreçlerinin gerçekleştirilmesinde dönüştürücü liderlik davranışlarının etkisi: zincir otel işletmelerinde bir araştırma
(2016)
Bu araştırmanın temel amacı bilgi yönetimi süreçlerinin gerçekleştirilmesinde dönüştürücü liderlik davranışlarının etkisini ortaya koymaktır. Literatürde dönüştürücü liderlerin bilgi yönetimi uygulamaları üzerindeki etkisini ...
Otel işletmelerinde dış kaynak kullanımının tercih edilmemesi: Termal oteller üzerine bir araştırma
(2016)
Bu araştırmanın amacı, termal otel işletmelerinde Dış Kaynak Kullanımı (DKK) stratejisinin tercih edilmeme nedenlerinin saptanmasıdır. Araştırma verileri, Türkiye’de faaliyet gösteren ve DKK uygulamayan 42 adet termal otel ...
Fuar organizatörlerinin bakış açısıyla fuar organizasyonlarının belirleyicileri ve yaşanan sorunlar
(2016)
Birçok farklı değişkenden etkilenen karmaşık yapısı ve farklı paydaşların koordi-nasyonunu gerektiren niteliği fuar organizasyonlarının anlaşılmasını bir kat daha zor ve önemli hale getirmektedir. Fuar organizasyonu sürecini ...
Perceived organizational support and organizational identification: The mediating role of fit to organization
(2019)
The aim of this study is to reveal the effect of perceived organizational support (POS) on organizational identification (OI) and to test the mediating role of fit to organization (FO) within the context of academicians. ...
Yabancı turistlerin satın alma karar sürecinde kültürel varlıkların etkisi: Konya örneği
(2010)
Her sektörde olduğu gibi turizm sektöründe de son yıllarda yaşanan ekonomik ve teknolojik gelişmelerin etkisiyle tüketim algısında ve davranışlarda değişiklikler ortaya çıkmıştır. Sürdürülebilir ...
Duygusal zekânın iletişim becerilerine etkisi: Turizm öğrencileri üzerinde bir araştırma
(Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018)
Bu araştırmada, lisans düzeyinde turizm eğitimi almakta olan öğrencilerin
duygusal zekâ düzeylerinin iletişim becerileri üzerindeki etkisinin belirlenmesi
amaçlanmıştır. Araştırmanın evreni Afyon Kocatepe Üniversitesi ...
Kadın işgörenlerin karşılaştığı sorunların iş bırakma eğilimlerine etkisi: Otel işletmelerinde bir araştırma
(Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2016)
Dünya nüfusunun yarısını (%49,7) oluşturarak önemli bir paya sahip olan kadının, çalışma
yaşamındaki önemi de büyüktür. Üstelik çalışma yaşamında yer alan kadınların, gerek ev işleri ve gerek
annelik rollerinden dolayı ...