Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • Marka kent Isparta üzerine bir araştırma 

      Uzun, Havva; Demir, Ş Şirvan (Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2019)
      Tüketiciler klasik bir ürün veya hizmet almak yerine, markalı bir ürün veya hizmeti almayı tercih etmektedir. Bu yüzden markalaşmış bir kent yaratma çalışmaları son yıllarda turizm alanında öne çıkan bir konudur. Kent ...
    • Marka şehir kavramı ve Marsyas'ın Dinar'ın marka şehir olma sürecine katkıları 

      Göksel, Türker (7-8 Uluslararası Marsyas Kültür - Sanat ve Müzik Sempozyumu “Dinar ve Bölgesi Araştırmaları, 2017)
      Günümüz yaşantısının her aşamasında marka kavramı etkisini arttırmaktadır. Gerçekleştirilen yatırımların geleceğe dönük programlanmasında markalaşma süreci konunun uzmanlarınca her geçen gün çok daha yoğun bir şekilde ...