Marka şehir kavramı ve Marsyas'ın Dinar'ın marka şehir olma sürecine katkıları
Künye
GÖKSEL Türker, “Marka Şehir Kavramı ve Marsyas'ın Dinar'ın Marka Şehir Olma Sürecine Katkıları”, 7-8 Uluslararası Marsyas Kültür - Sanat ve Müzik Sempozyumu “Dinar ve Bölgesi Araştırmaları” Tam Metin Kitabı, 19-20 Mayıs 2017, s.52-65Özet
Günümüz yaşantısının her aşamasında marka kavramı etkisini arttırmaktadır. Gerçekleştirilen yatırımların geleceğe dönük programlanmasında markalaşma süreci konunun uzmanlarınca her geçen gün çok daha yoğun bir şekilde kullanılmaktadır.
Başarılı markalar inşa etmek için imaj çalışmalarına hız verilmekle birlikte sadece bilinir değil aynı zamanda talep edilir marka çalışmalarına odaklanılmaktadır.
Gerçekte yapılmaya çalışılan belli bir marka değeri gerçekleştirebilmeye çalışmaktır. Marka değeri, tüketicilerin marka hakkındaki düşünceleri, bilgileri ve bu düşünce ve bilgilerin davranışlarını nasıl etkilediği ile ilgilidir.
Markalaşma süreci sadece ürünleri değil ülke ve şehirleri de içine alan bir gelişim göstermektedir. Popüler alanda “Marka Kent” olarak isimlendirilen bu kavramla her kent kendi yerel ve özgün değerlerini ortaya koyarak rekabet edebilirliği avantaj sağlamaya çalışmaktadır.
Gerçekleştirilen çalışmada Afyonkarahisar ili Dinar ilçesinin markasal bir değer elde edimi noktasında Marsyas organizasyonun verdiği katkılar irdelenmeye çalışılmıştır. The concept of modern-day life increases the impact of each phase of the brand. Programming for the future of investments in the branding process much more intense with each passing day the topic experts. In order to build successful brands work just not the speed more often incompatible with known image at the same time, the focus is on the work of the trademark is requested. In reality to be the attempted is to try a certain brand value. Brand equity, the consumer brand of your thoughts, information, and this is how it affects the behavior of ideas and information. It's not just the process of branding products in development in the country and city. This popular area "brand city" concept that is known as the original values of each town putting out their local and strives to provide competitive advantage. Afyonkarahisar’s Dinar district of branding in the study performed a value obtained from the ed to the point of my contributions to the Organization's work was given by Marsyas appears.
Kaynak
Sanat ve Müzik Sempozyumu “Dinar ve Bölgesi Araştırmaları Tam Metin KitabıCilt
7Sayı
1Bağlantı
https://hdl.handle.net/11630/7629Koleksiyonlar
- Makaleler [69]