Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorGürpınar Koray
dc.contributor.authorArpaözü Fazlı
dc.date.accessioned2019-11-25T10:25:28Z
dc.date.available2019-11-25T10:25:28Z
dc.date.issued2019en_US
dc.date.submitted2019
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11630/7248
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, konaklama işletmelerinde sosyal medya uygulamalarının müşteri ilişkileri yönetimine etkisinin araştırılmasıdır. Öncelikle hizmet sektörü, konaklama işletmeleri, sosyal medya uygulamaları ve müşteri ilişkileri yönetimi kavramları tanımlanmış ve bu değişkenlerin birbirleriyle olan ilişkisinin tespit edilmesi amacıyla literatür taraması yapılmıştır. Araştırmanın esas amacı olan sosyal medya uygulamalarının müşteri ilişkilerine etkisinin ölçümlenmesi için Konya ilindeki 4 ve 5 yıldızlı otel müşterilerine anket çalışması yapılmış, veriler analiz edilmiştir. Yapılan araştırmanın sonucuna göre sosyal medya uygulamalarının müşteri ilişkileri yönetimine pozitif yönde etkisi olduğu bulunmuştur.en_US
dc.description.abstractThe purpose of this study is to search effect of social media applications to customer relationship management. Firstly, the concepts of service sector, accommodation enterprises, social media applications and customer relationship management have been defined and a literature search has been done to determine the relationship between these variables. As a main purpose of the research to measure the impact of social media applications on customer relations, surveys were conducted to 4 and 5 star hotel customers in Konya province and data were analyzed. According to the results of the research, it was found that social media applications had a positive effect on customer relationship management.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKonaklama işletmeleri,en_US
dc.subjectsosyal medya,en_US
dc.subjectsosyal medya uygulamalarıen_US
dc.titleKonaklama işletmelerinde sosyal medya uygulamalarının müşteri ilişkileri yönetimine etkisi: konya ilindeki 4 ve 5 yıldızlı otellerde bir araştırmaen_US
dc.title.alternativeEffect of socıal medıa applıcatıons ın accommodatıon enterprıses on customer relatıons management: a research ın 4 and 5 star hotels ın Konyaen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorArpaözü, Fazlı


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster