Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGöksel, Türker
dc.date.accessioned2019-12-23T10:22:39Z
dc.date.available2019-12-23T10:22:39Z
dc.date.issued2017en_US
dc.identifier.citationGÖKSEL Türker, “Marka Şehir Kavramı ve Marsyas'ın Dinar'ın Marka Şehir Olma Sürecine Katkıları”, 7-8 Uluslararası Marsyas Kültür - Sanat ve Müzik Sempozyumu “Dinar ve Bölgesi Araştırmaları” Tam Metin Kitabı, 19-20 Mayıs 2017, s.52-65en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11630/7629
dc.description.abstractGünümüz yaşantısının her aşamasında marka kavramı etkisini arttırmaktadır. Gerçekleştirilen yatırımların geleceğe dönük programlanmasında markalaşma süreci konunun uzmanlarınca her geçen gün çok daha yoğun bir şekilde kullanılmaktadır. Başarılı markalar inşa etmek için imaj çalışmalarına hız verilmekle birlikte sadece bilinir değil aynı zamanda talep edilir marka çalışmalarına odaklanılmaktadır. Gerçekte yapılmaya çalışılan belli bir marka değeri gerçekleştirebilmeye çalışmaktır. Marka değeri, tüketicilerin marka hakkındaki düşünceleri, bilgileri ve bu düşünce ve bilgilerin davranışlarını nasıl etkilediği ile ilgilidir. Markalaşma süreci sadece ürünleri değil ülke ve şehirleri de içine alan bir gelişim göstermektedir. Popüler alanda “Marka Kent” olarak isimlendirilen bu kavramla her kent kendi yerel ve özgün değerlerini ortaya koyarak rekabet edebilirliği avantaj sağlamaya çalışmaktadır. Gerçekleştirilen çalışmada Afyonkarahisar ili Dinar ilçesinin markasal bir değer elde edimi noktasında Marsyas organizasyonun verdiği katkılar irdelenmeye çalışılmıştır.en_US
dc.description.abstractThe concept of modern-day life increases the impact of each phase of the brand. Programming for the future of investments in the branding process much more intense with each passing day the topic experts. In order to build successful brands work just not the speed more often incompatible with known image at the same time, the focus is on the work of the trademark is requested. In reality to be the attempted is to try a certain brand value. Brand equity, the consumer brand of your thoughts, information, and this is how it affects the behavior of ideas and information. It's not just the process of branding products in development in the country and city. This popular area "brand city" concept that is known as the original values of each town putting out their local and strives to provide competitive advantage. Afyonkarahisar’s Dinar district of branding in the study performed a value obtained from the ed to the point of my contributions to the Organization's work was given by Marsyas appears.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisher7-8 Uluslararası Marsyas Kültür - Sanat ve Müzik Sempozyumu “Dinar ve Bölgesi Araştırmalarıen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDinaren_US
dc.subjectMarsyasen_US
dc.subjectKent Markalaşmasıen_US
dc.subjectCity Brandingen_US
dc.subjectMarkaen_US
dc.subjectŞehiren_US
dc.subjectCityen_US
dc.titleMarka şehir kavramı ve Marsyas'ın Dinar'ın marka şehir olma sürecine katkılarıen_US
dc.title.alternativeThe Dinar's brand of city brand concept and contributions to the process of becoming a city of Marsyasen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalSanat ve Müzik Sempozyumu “Dinar ve Bölgesi Araştırmaları Tam Metin Kitabıen_US
dc.departmentAfyon Meslek Yüksekokuluen_US
dc.authorid0000-0002-0855-5129en_US
dc.identifier.volume7en_US
dc.identifier.startpage52en_US
dc.identifier.endpage65en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US
dc.contributor.institutionauthorGöksel, Türker


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • Makaleler [69]
    Makale, olgu sunumu, editöre mektup vb.

Basit öğe kaydını göster