Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Turistik Deneyimlerin Sosyal Medyada Paylaşımı Üzerine Bir Araştırma: Bodrum Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
2000’li yıllara gelindiğinde gündelik hayatın bir parçası haline gelen sosyal medya diğer sektörlerde olduğu gibi turizm sektöründe de önemli bir kavram halini almıştır. Turistlerin deneyimlerini sosyal medyada paylaşım ...
Sosyolojik Araştırma Tekniklerinin Sosyal Medya Üzerinden Kullanımı Ve Saha Araştırması Verileriyle
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Sosyal medya ile birlikte yaşantımız dijitalleşmektedir. Gündelik yaşantımız içerisinde bir çok şeyi sosyal medya vasıtasıyla yapıyor oluşumuz bu durumu ispatlar niteliktedir. Bireylerin yaşantılarını sosyal medyaya taşıyor ...