Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorErdoğan, Meltem
dc.date.accessioned2014-12-12T12:17:14Z
dc.date.available2014-12-12T12:17:14Z
dc.date.issued2008-06
dc.identifier.citationErdoğan, M , , . (2008). TEORİDE VE UYGULAMADA FİYAT FARKLILAŞTIRMASI STRATEJİLERİ . Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi , 10 (1) , 219-242
dc.identifier.issn1302-1966
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/1281
dc.identifier.urihttps://dergipark.org.tr/tr/pub/akuiibfd/issue/1629/20430
dc.description.abstractKarını maksimize etmeye çalışan firma, tüketici artığından daha fazlasını almaya çalışır. Bu tür amacı olan firmalar için uygun fiyatlama stratejilerinden biride fiyat farklılaştırmasıdır. Fiyat farklılaştırması teoride daha çok birinci, ikinci ve üçüncü dereceden fiyat farklılaştırması olarak bilinirken, uygulamada çift yönlü tarife, bağlı satışlar, bölgesel ve zamanlar arası fiyat farklılaştırması olarak da uygulama da karşımıza çıkar. Bu çalışma teori ve uygulama da fiyat farklılaştırmasına ışık tutmayı hedeflemiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectFiyat Farklılaştırmasıen_US
dc.subjectFiyaten_US
dc.titleTeoride ve uygulamada fiyat farklılaştırması stratejilerien_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalAfyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisien_US
dc.departmentAnadolu Üniversitesi, iktisadi ve idari Bilimler Fakültesien_US
dc.identifier.volume10en_US
dc.identifier.startpage219en_US
dc.identifier.endpage242en_US
dc.identifier.issue1en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster