Yazar "Öz, Fuat" için listeleme
-
Afyon ilindeki tüketim alışkanlıkları: Kamu kurumlarında çalışanlar üzerinde yapılan bir araştırma
Yüksel, Berrin; Öz, Fuat; Göksel, Türker (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 1999)Günümüzde hemen her alanda belli bir değişim yaşanmaktadır. Bu değişimin pazarlama alanında yarattığı en önemli özellik tüketicilerin pazarlama faaliyetleri içerisinde kazandığı ağırlıktır. Tüketicilerin odak noktası olarak ... -
Cinsiyet kimliği araştırmalarında toplumsal rol algısının aracılık rolünün tüketici davranışlarına etkisi
Demiral, Barış Yiğit (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)İşletmelerin pazarlama kararlarını ve stratejilerini belirlemede önemli olan faktör biyolojik cinsiyettir. Biyolojik cinsiyetin yanı sıra; toplum, kültür ve bireylerin karakterinin bir sonucu olarak ortaya çıkan psikolojik ... -
Popüler kültür öğelerinin pazarlama açısından önemi ve Afyon Kocatepe Üniversitesi akademik personelinin kültürel tüketim profili üzerine bir araştırma
Göksel, Türker; Özmen, Alparslan; Öz, Fuat (Atatürk Üniversitesi, 2001)Kitle iletişim teknolojilerindeki gelişim sonucu olarak kitle iletişim araçları, toplumsal yaşantının bütün düzeylerindeki ağırlığını gün geçtikçe hissettirmektedir. Bu bağlamda; popüler kültür öğeleri de ele alınması ... -
Ürün adaptasyonu ile ihracat Performansı arasındaki ilişki: Mobilya, hazır giyim ve deri sektörü üzerinde bir araştırma
Öz, Fuat (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Entitüsü, 2014)Ürünün adaptasyonu firmaların hedef pazarlarındaki yerel tüketicilerin ihtiyaçlarını, tercihlerini ve değerlerini karşılamak amacıyla geliştirdikleri tutarlı ve planlı faaliyetler bütünü olarak tanımlanabilir. İhracat ...