Yazar "Özdinç, Fatih" için listeleme
-
Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Okul Öncesi Dönemde Kullanımı: Durum Çalışması
Kuzgun, Hacer (2019)Bu çalışmanın amacı, artırılmış gerçeklik teknolojisinin okul öncesi dönemde kullanımını incelemektir. Çalışma, nitel bir araştırma modeli olan durum çalışması şeklinde desenlenmiştir. Durum çalışmasının türü, çalışmanın ... -
Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Okul Öncesi Dönemde Kullanımı: Durum Çalışması
Kuzgun, Hacer (2019)Bu çalışmanın amacı, artırılmış gerçeklik teknolojisinin okul öncesi dönemde kullanımını incelemektir. Çalışma, nitel bir araştırma modeli olan durum çalışması şeklinde desenlenmiştir. Durum çalışmasının türü, çalışmanın ... -
Artırılmış Gerçeklik Teknolojisinin Okul Öncesi Dönemde Kullanımı: Durum Çalışması
Kuzgun, Hacer (2015)Bu çalışmanın amacı, artırılmış gerçeklik teknolojisinin okul öncesi dönemde kullanımını incelemektir. Çalışma, nitel bir araştırma modeli olan durum çalışması şeklinde desenlenmiştir. Durum çalışmasının türü, çalışmanın ... -
Beşinci sınıf öğrencilerinin grup çalışması ile robotik kodlama deneyimlerinin incelenmesi
Kök, Burak Ali (2019)Bu araştırmanın amacı eğitsel bir robot kit ile ortaokul öğrencilerinin gruplara ayrılarak robotik öğrenimini incelemektir. Çalışma, araştırma tekniklerinden nitel araştırma modellerinden durum çalışması şeklinde desenlemiştir. ... -
Bilişim Öğretmenlerinin Sanal Yalnızlık, Mesleki Tükenmişlik ve Psikolojik İyi Oluşları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Demir, Doğan (2018)Bu çalışmada, bilişim teknolojileri öğretmenlerinin sanal yalnızlık düzeyleri, mesleki tükenmişlik ve psikolojik iyi oluşları arasındaki ilişki ortaya konulmaya çalışılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu Siirt ilinde görev ... -
Eeg cihazı ile kullanılabilirlik çalışması: bir kitlesel açık çevrimiçi ders ortamı örneği
Kelekçi, Abdülkadir (2019)Bu araştırma, kitlesel açık çevrimiçi ders platformunun EEG cihazı ile kullanılabilirliğini incelemek amacıyla hazırlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda Khan Academy Türkçe’nin kullanılabilirliği; EEG cihazından alınan dikkat ... -
The effects of 3D multi-user virtual environments on freshmen university students' conceptual and spatial learning and presence in departmental orientation
Tüzün, Hakan; Özdinç, Fatih (Elsevier, 16.03.2016)Search ScienceDirect Advanced Outline Highlights Abstract Keywords 1. Introduction 2. Theoretical framework and relevant literature 3. Methodology 4. Findings 5. Discussion 6. Conclusion and future work Ackno ... -
Farklı Branşlarda Görev Yapan Öğretmenlere Uzaktan Verilen Kodlama Eğitimi Sürecinin İncelenmesi
Dülger, Muradiye (2021)Bu araştırmada blok tabanlı kodlama platformu olan Scratch 3.0 programının farklı branşlarda kullanımını ve farklı branşlardaki öğretmenlerin Scratch 3.0 programı aracılığıyla uygulama geliştirmesini sağlayarak görüşlerinin ... -
How real is augmented reality in preschool? Examination of young children's ar experiences
Özdinç, Fatih; Bülbül, Hacer (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 31.10.2022)The research aims to examine augmented reality (AR) technology during the preschool years. For this purpose, we created activities with AR cards and compared them to activities with other materials. We designed the study ... -
Mobil sanal gerçeklik uygulamalarının eğitsel ve teknik yönden değerlendirilmesi
Çalık, Satı Seda (Fen Bilimleri Enstitüsü, 2021)Bu çalışmanın amacı, eğitsel mobil sanal gerçeklik uygulamaları eğitsel boyutu ve sanal gerçekliğe uygunluk boyutu açısından değerlendirmektir. Bu doğrultuda Google Play Store’da bulunan tüm dillere ait, ücretsiz ya da ... -
Okul öncesi çocuklarına yönelik yapay zeka tabanlı akıllı oyuncaklar: tasarım tabanlı bir çalışma
Akdeniz, Mevlüde (2019)Bu çalışmanın amacı, okul öncesi dönemdeki çocukların; sayı, şekil, hayvan ve renk kavram gelişimlerimi desteklemek amacıyla, yapay zeka tekniklerini kullanarak bir akıllı oyuncak geliştirmek, oyuncağın kullanılabilirliğini ... -
Programlanabilir eğitsel oyuncak robot tasarımı ve okul öncesi dönemde kullanılması
Kocaçil, Serkan (2020)Bu çalışmanın amacı, okul öncesi dönemde programlanabilir eğitsel oyuncak robot kullanımının öğrencilerin bilgi işlemsel düşünme becerilerine katkısını incelemek, okul öncesi yaş gruplarına uygun eğitsel robot tasarlama ...