Yazar "Ceylan, Hasan Hüseyin" için listeleme
-
İlişkisel pazarlama bağlamında müşteri samimiyetinin referans davranış eğilimi üzerine etkisi: Hizmet sektöründe bir uygulama
Ceylan, Hasan Hüseyin (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2013-06)Sürekli değişimin yaşandığı günümüz dinamik pazar koşullarında müşteri ilişkileri, işletmeler için hiç olmadığı kadar önemli hale gelmiştir. Müşteriler ile kurulacak uzun süreli samimi ilişkiler işletmelere çok önemli ... -
Organ Bağışına Sosyal Pazarlama Yaklaşımı: Üniversite Öğrencilerinin Organ Bağışına İlişkin Tutum ve Niyetleri Üzerine Bir Araştırma
Ceylan, Hasan Hüseyin; Aydın, Serdar (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2012)Bu çalışmada organ bağışı sosyal pazarlama perspektifinden ele alınmıştır. Planlı Davranışlar Kuramı temel alınarak oluşturulan çalışma modeli, üniversite öğrencileri örnekleminde analiz edilmiştir. Çalışma modeline, ... -
Sosyal amaca yönelik pazarlamada tüketici tercihleri üzerine bir araştırma
Ceylan, Hasan Hüseyin; Köse, Bekir; Aydın, Müfit (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2016)İşletmeler satışlarını arttırmak, imajlarını geliştirmek ve aynı zamanda bir sosyal amaca destekte bulunmak için sosyal amaca yönelik pazarlamadan her geçen gün artan bir şekilde yararlanmaktadırlar. Ancak sosyal amaca ... -
Yerel Kalkınma ve Rekabet Aracı Olarak Şehir Pazarlamasında Yatırımcıların Yatırım Destinasyon Tercih Yapılarının Belirlenmesi ve Uşak Tekstil Sektöründe Bir Uygulama
Ceylan, Hasan Hüseyin (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Son 20-30 yıldır yaşanan köklü değişimler pazarlama yaklaşımını şehirler için zorunluluk haline getirmiştir. Ürünler gibi şehirlerin de pazarlanabileceği varsayımına dayanan şehir pazarlaması ile şehirler için doğru hedef ...