Yazar "Dündar, Süleyman" için listeleme
-
Burdur’ Da Faaliyet Gösteren Girişimcilerin Risk Alma Becerilerini Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Kip, Hesna (2014)Ülke ekonomilerinin ve toplum refahının gelişmesinde girişimciliğin önemli bir katkısı vardır. Bunun için toplumların girişimcilere ihtiyaçları vardır. Girişim ve girişimcilikle ilgili çok sayıda çalışma yapılmıştır. Bu ... -
Çok hedefli karar problemlerinin çözümü
Dündar, Süleyman (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 1999)Problemlerin çözümünde daha etkin karar vermek için matematiksel yöntemler kullanılabilir. Bu yöntemlerden hedef programlama ile birden fazla hedefin olduğu ve bu hedeflerle ilgili değerlerin farklı ölçeklerle ifade edildiği ... -
Fuzzy Topsis Yöntemiyle İnsan Kaynağı Seçiminde Adayların Değerlemesi ve Bir Uygulama
Ecer, Fatih (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)Çalışmanın amacı, bulanık ortamlarda grup kararı vermede yararlanılan Fuzzy TOPSİS yöntemini tanıtmak ve insan kaynağı seçiminde adayların değerlemesine yönelik bir uygulamayla yöntemin işleyişine açıklık kazandırmaktır. ... -
Motivasyon Araçlarının İşgören Motivasyonu Üzerindeki Etkisi: Afyonkarahisar İlindeki Termal Otel İşletmelerinde Bir Araştırma
Taşpınar, Fatih (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)Türkiye’de turizm sektörü hızlı bir şekilde büyümektedir. Turizm sektörü insana dayalı bir hizmet sektörü olduğundan otel işletmelerinin performansı, işgörenlerinin performansına bağlıdır. İşgörenlerin performansı da ... -
Reklam Planlamasında Matematiksel Bir Model
Dündar, Süleyman (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 1999)Reklam planlamasında amaç, mümkün olduğu kadar geniş bir hedef kitleye ulaşmaktır. Bunun için, reklam vermek için belirlenmiş televizyon kanallarının izlenme oranları ve izleyicileri ile ilgili bilgiler dikkate alınarak, ... -
Reklâmların pazarlama etiği ve sosyal sorumluluk bilincine göre değerlendirilmesi: Ampirik bir çalışma
Göksel, Türker; Dündar, Süleyman (Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2006)Reklâmlar, tüketicilerin satın alma kararlarında önemli bir etkiye sahiptir. Reklâmlarda ki yanıltıcı unsurlardan dolayı tüketiciler aldanabilmektedir. Bunun için işletmeler, tüketiciye ve topluma karşı sosyal sorumlulukları ... -
Türkiye’de İllerin Sosyo-Ekonomik Göstergelerinin Milletvekili Seçimlerinde Siyasi Partilerin Oy Oranlarına Etkisinin İncelenmesi
Kaya, Hatice Seda (2016)Demokratik sistemlerin temelini seçimler oluşturmaktadır. Seçimlerle, seçmen yönetme yetkisini vereceği siyasi partiyi/partileri belirler. Bu süreçte seçmenlerin, seçim dönemlerinde oy vereceği siyasi partiyi belirlemesinde, ... -
Türkiye’de İnsanların Yaşam Süresi Dağılımının Tahmin Edilmesi
Şanlı, Tuba (2013)Yaşam süresi dağılımı, nüfus hacminin belirlenmesindeki en önemli faktörlerden biridir. Geleceğe için yapılacak planlamalarda nüfus hacminin bilinmesi büyük önem arz etmektedir. Nüfus hacmine bağlı planlamaların yapılabilmesi ... -
Yöneticilerin Liderlik Tarzlarına Göre Girişimcilik Özelliklerinin İncelenmesi: Turizm Sektöründe Bir Araştırma
Kızıltay, Emine (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Çalışmada, yöneticilerin liderlik tarzlarını ve girişimcilik özelliklerini belirleyerek, yöneticilerdeki liderlik tarzlarına göre girişimcilik özellikleri arasındaki ilişki incelenmiştir. Teorik çerçeve içerisinde birinci ...