Yazar "Ertan, Hayrettin" için listeleme
-
Duygusal bağlılık içsel motivasyon ilişkisi: Antalya’da beş yıldızlı otellerde bir inceleme
Ağca, Veysel; Ertan, Hayrettin (Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2008-12)Hizmet sektörü içinde yer alan otel işletmeleri, ulusal ekonomi içinde önemli bir yer tutmaktadır. Bu çalışmada, Antalya’da faaliyette bulunan beş yıldızlı otel işletmelerinde çalışanların duygusal bağlılıklarıyla içsel ... -
Edremit Körfezi’ndeki Konaklama İşletmeleri Çalışanlarının İş Motivasyon Düzeylerinin Demografik ve Meslekî Özelliklere Göre İncelenmesi
Kaya, İsmet; Ertan, Hayrettin (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2012)Dünya sektörler sıralamasında dördüncü sırada bulunan turizm sektöründe istihdam edilen çalışan sayısı dünyadaki toplam istihdamın %7,6’sını oluşturmaktadır. Önemli bir istihdam etkisi sağlayan bu sektörde yer alan ... -
İnternet bankacılığının müşteri tatmini üzerindeki etkisi: Konya Sanayi Odası’na kayıtlı üyeler üzerinde bir araştırma
Türkmen, Ahmet (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bilgi teknolojilerinin gelişimi birçok reformu beraberinde getirmiştir. Bu reformların lideri konumunda, belki de bir Rönesans niteliği taşıyan internetin buluşudur. İnternet ile birlikte gelişimin çok hızlandığı ve gelişimin ... -
Örgütsel Bağlılık ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışı Arasındaki İlişki: Afyon Meslek Yüksek Okulu’nda Çalışanlar Üzerinde Bir Araştırma
Doğrul, Mehmet Ali (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Örgütsel bağlılık çalışanların örgüt ile olan ilişkilerini ortaya koyan, çalışanların örgütte bulunmalarını ve örgütün çıkarları doğrultusunda hareket etmelerini sağlayan koşulların bütünüdür. Örgütsel vatandaşlık davranışı ... -
Örgütsel Bağlılık, İş Motivasyonu Ve İş Performansı Arasındaki İlişki: Antalya’da Beş Yıldızlı Otel İşletmelerinde Bir İnceleme
Ertan, Hayrettin (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Hizmet sektörü içinde yer alan otel işletmeleri, ulusal ekonomi içinde önemli bir yer tutmaktadır. Otel işletmelerinde çalışanların örgütsel bağlılıkları, iş motivasyonları ve iş performansları, işletmelerin amaçlarına ...