Yazar "Göksel, Türker" için listeleme
-
Afyon ilindeki tüketim alışkanlıkları: Kamu kurumlarında çalışanlar üzerinde yapılan bir araştırma
Yüksel, Berrin; Öz, Fuat; Göksel, Türker (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 1999)Günümüzde hemen her alanda belli bir değişim yaşanmaktadır. Bu değişimin pazarlama alanında yarattığı en önemli özellik tüketicilerin pazarlama faaliyetleri içerisinde kazandığı ağırlıktır. Tüketicilerin odak noktası olarak ... -
Afyon Meslek Yüksekokulunda yürütülen derslerin proje çalışmalarıyla desteklenmesi ve öğrenci kariyerine etkileri
Göksel, Türker; Kahraman, Mehmet (UMYOS, 2013)Bilindiği üzere Meslek Yüksek Okulları lise ve dengi okullardan sonra, öğrencilere tercih ettikleri alanlarda iki yıl yükseköğretim imkânı veren okullardır. Meslek Yüksek Okullarının 1982 yılında üniversitelere bağlanmasıyla ... -
Afyon’lu küçük işletme sahiplerinin pazarlama paradigması
Göksel, Türker; Özdemir, Şuayp (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2002)Bu araştırmada pazarlama karması elemanlarının Afyon esnafı tarafından nasıl algılandığının tespit edilmesine çalışılmaktadır. -
Almanya’daki perakende mağazacılık uygulamalarının incelenmesi ve Afyonkarahisar İlinde uygulanabilirlik eğitimi programı
Göksel, Türker (Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları Leonardo da Vinci Hareketlilik Projesi, 2007)Küreselleşen dünyada hızla artan rekabet koşullarının etkisiyle her alanda olduğu gibi Pazarlama, özellikle de Perakende mağazacılık alanında iyi eğitim almış ve yeniliklere açık ara eleman gücüne her zamankinden çok daha ... -
Beyaz Yazılar
Göksel, Türker (Aksam Yayınları, 2012)Elinizdeki kitap benim üçüncü eserim. 2009 yılının Ocak ayında; Hayat Kaybedeni Olmayan Bir Oyun Kurmaktır adlı eser ile yola çıktık, ardından 2010 yılında; Yazılar Yazgılar Gibidir Silinmez adlı ikinci kitabım okuyucuyla ... -
Cep telefonu kullanıcılarının marka kimliği algılamalarına yönelik Afyon Kocatepe Üniversitesi’nde bir alan araştırması
Göksel, Türker; Pekyaman, Asuman; Emir, Oktay (Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Yalvaç Gelişim Dergisi, 2008)Günümüz iş yaşamında birçok firmanın geleceği markalara bağlıdır. Satın alma sonrası bilgiyi yorumlamanın zor olduğu durumlarda marka, bilgiyi yorumlamanın önemli bir yoludur. Firma stratejilerini formüle etmede markaların ... -
Değerler Eğitimi
Göksel, Türker (2018)Değerler Eğitimi Yaşantımıza bir "değişim kültürü" aşılamalıyız ve değişimi yönetmeyi öğrenmeliyiz. Günümüzde hayatın her aşamasında yoğun bir rekabet kendini hissettiriyor. Sevmeden çalışmak, inanmadan ibadet etmek kadar ... -
Gölgesi Yaşadığı Topraklara Uzun Düşen İnsanlar
Göksel, Türker (Afyonkarahisar Belediyesi, 2016)Afyon Kocatepe Üniversitesi Öğretim Görevlisi Türker Göksel ve öğrencilerinin artık geleneksel hale dönüştürdükleri proje çalışmalarını dikkatle takip ediyorum. Bu bağlamada 2015 yılında yine bu ekip tarafından sonuçlandırılan ... -
Gülzar-ı Ârifan
Göksel, Türker (Afyon Kocatepe Üniversitesi Devlet Konservatuarı, 2010)Gülizar-ı Arifan -
Hayat kaybedeni olmayan bir oyun kurmaktır.
Göksel, Türker (Kümbet Yayınları, 2009)Elinizdeki kitap benim üçüncü eserim. 2009 yılının Ocak ayında; Hayat Kaybedeni Olmayan Bir Oyun Kurmaktır adlı eser ile yola çıktık, ardından 2010 yılında; Yazılar Yazgılar Gibidir Silinmez adlı ikinci kitabım okuyucuyla ... -
Küresel rekabet sürecinde Kobi'lere yönelik ihracata dayalı büyüme stratejisi sektörel dış ticaret şirketleri modeli ve Afyon Yöresi mermer işletmelerinde uygulanabilirliği
Göksel, Türker; Çelikkol, Hakan (Türkiye V. Mermer ve Doğaltaş Sempozyumu Bildiriler Kitabı, 2006)Globalleşme adına yaşananlar, işletmelerin faaliyetlerini global boyutta planlayıp uygulamak zorunda olduklarını göstermektedir. Çalışmada, dışa açılmada sorunlar yaşayan KOBİ'lerin dünya pazarı için üretim ve satış hedefine ... -
Marka şehir kavramı ve Marsyas'ın Dinar'ın marka şehir olma sürecine katkıları
Göksel, Türker (7-8 Uluslararası Marsyas Kültür - Sanat ve Müzik Sempozyumu “Dinar ve Bölgesi Araştırmaları, 2017)Günümüz yaşantısının her aşamasında marka kavramı etkisini arttırmaktadır. Gerçekleştirilen yatırımların geleceğe dönük programlanmasında markalaşma süreci konunun uzmanlarınca her geçen gün çok daha yoğun bir şekilde ... -
Mermer işletmeleri çalışanlarının iş tatmini ve işletmelerinden beklentileri: Afyonkarahisar İlinde faaliyette bulunan işletmelerde gerçekleştirilen bir araştırma.
Göksel, Türker; Ersoy, Metin (6.Mermer ve Doğaltaş Sempozyumu Bildiriler Kitabı, 2008)Küreselleşen iş yaşamında yaşanan gelişmeler, işletmelerin rekabet etme koşullarında da değişimi beraberinde getirmiştir. İşletmeler bu anlamda rakiplerinden daha avantajlı şartları ele geçirmek için yönetim uygulamalarında ... -
Meslek Ahlakı
Göksel, Türker; Temel, Recep (Elit Kültür Yayınları, 2019)İnsan kendisiyle, diğer insanlarla, insanların oluşturduğu tüzel kişilerle ve hatta yaratıcıyla çok yönlü ilişkileri olan bir varlıktır. Bu ilişkilerin niteliği doğal olarak insanı anlamlandırır. Hatta anlamlandırmaktan ... -
Mit der Tradition in die Zukunft – Gelenekle Geleceğe
Göksel, Türker (Afyon Kocatepe Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Koordinatörlüğü, 2007)Mit der Tradition in die Zukunft – Gelenekle Geleceğe -
Mit der Tradition in die Zukunft – Gelenekle Geleceğe”, Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik Programları – Youth Eylem 1 Projesi
Göksel, Türker (2006)Küreselleşen dünyada hızla artan rekabet koşullarının etkisiyle her alanda olduğu gibi Pazarlama, özellikle de Perakende mağazacılık alanında iyi eğitim almış ve yeniliklere açık ara eleman gücüne her zamankinden çok daha ... -
Ömer-Gecek-Gazlıgöl turizm alanının sağlık turizmi potansiyeli ve markalaşma stratejisi
Göksel, Türker (Zafer Kalkınma Ajansı, 2013)Ömer-Gecek-Gazlıgöl turizm altyapı birliği. -
Pilgrim of Love Mevlâna – Aşk Yolcusu Mevlâna
Göksel, Türker (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Devlet Konservatuarı, 2008)Pilgrim of Love Mevlâna – Aşk Yolcusu Mevlâna