Yazar "Kıvrak, Ersin" için listeleme
-
Akarçay’ın (Afyonkarahisar, Türkiye) Su Kalitesini Değerlendirmek için Diyatome İndekslerinin Kullanılması
Kıvrak, Ersin; Uygun, Ayşe; Kalyoncu, Hasan (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2012)Akarçay’ın bentik diyatomeleri ve bazı fiziko-kimyasal özellikleri Mart-Aralık 2008 tarihleri arasında dört istasyondan aylık olarak alınan örneklerde incelenmiştir. Çayın başlangıç kısmında Cocconeis placentula, ... -
İlköğretim 4. ve 5. Sınıflarda Türkçe Ödev Uygulamalarının Öğrencilerin Okul Başarısına Etkisinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Nitel Bir Araştırma)
Yılmaz, Çiğdem (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Bu araştırma, İlköğretim 4. ve 5. Sınıflarda Türkçe Ödev Uygulamalarının Öğrencilerin Okul Başarısı ile ilgili olduğundan, ilköğretim 4. ve 5. sınıflarda ders veren sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersi ödevleri ile ilgili ... -
İlköğretim Dördüncü Sınıf Fen ve Teknoloji Ders Kitabının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yılmaz, Mehmet Fatih (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Bu çalışmanın amacı, dördüncü sınıf fen ve teknoloji ders kitabının öğretmen görüşlerine göre, “en son bitirilen eğitim kurumu, “hizmet süresi” ve “kitap seçme tercihi” değişkenlerine bağlı olarak incelenmesi ve ... -
İlköğretim Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri: Fen Başarısı ve Tutumu Arasındaki İlişki
Koç, Derya (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)Bu araştırmada, ilköğretim öğrencilerinin öğrenme stilleri ile fene yönelik tutum ve başarıları arasındaki ilişki incelenmiştir. Araştırma Afyonkarahisar ili merkez ilçesinde öğrenim gören ilköğretim öğrencileri ile ... -
Öğretmen adaylarının akademik erteleme davranışları ile başarı yönelimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi (Afyon Kocatepe Üniversitesi örneklemi)
Basan, Fatma (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Yapılan bu araştırmada farklı bölümlerde öğrenim gören öğretmen adaylarının akademik erteleme davranışları ile başarı yönelimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada nicel araştırma desenlerinden ... -
Sürdürülebilir Çevre Açısından Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Çevre Okuryazarlık Düzeylerinin Belirlenmesi
Bilim, İrfan (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Bu araştırmanın amacı; sürdürülebilir çevre açısından eğitim fakültesi öğrencilerinin çevre okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesidir. Araştırma 2011-2012 eğitim-öğretim yılı Bahar döneminde Afyon Kocatepe Üniversitesi ... -
Sınıf öğretmenlerinin fen ve teknoloji dersi öz-yeterlilik inançlarının denetim odağına göre farklılığının incelenmesi üzerine bir araştırma
Dönmez, Sümbül (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmenlerinin fen ve teknoloji dersi öz-yeterlilik inançlarının cinsiyete, mezun olduğu okul ya da fakülteye, branşa, öğretmenlik mesleğindeki kıdem yılına ve denetim odağına göre farklılığını ... -
Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Konusunda Okullardaki Rehberlik Servisinden Beklentileri: Afyonkarahisar Örneği
Selamet, Çiğdem (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015-12)Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmenlerinin sınıf yönetimi ile ilgili konularda okulun rehberlik servisinden beklentilerini belirlemektir. Bu çalışmanın örneklemini 2014-2015 eğitim öğretim yılında Afyonkarahisar İl Milli ... -
Yeni ( 2005 ) İlköğretim Fen ve Teknoloji Programının Öğretmen, Yönetici ve Müfettişlerin Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Yavuz, Adil (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Bu araştırmanın amacı, 2005 ilköğretim Fen ve Teknoloji programının, yönetici, öğretmen ve müfettiş görüşlerinin, “cinsiyet”, “görev”, “mesleki kıdem” ve “öğrenim durumu” değişkenlerine bağlı olarak incelenmesi ve ... -
Yeni 2005 İlköğretim Fen ve Teknoloji Programının Veli Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Köycü, Esin (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Bu çalışmanın amacı, 2005 ilköğretim Fen ve Teknoloji öğretim programının, veli görüşlerinin, “öğrenim durumu, “meslek durumu” ve “gelir durumu” değişkenlerine bağlı olarak incelenmesi ve değerlendirilmesidir. Bu çalışma, ...