Yazar "Ocak Gürbüz" için listeleme
-
2015 ve 2018ilkokul dördüncü sınıf türkçe dersi öğretim programının cıppprogram değerlendirme modeline göre değerlendirilmesi
Bağcıoğlu Gülsüm (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu araştırma, 2015 ve 2018İlkokul Dördüncü Sınıf Türkçe Öğretim Programını CIPP program değerlendirme modeline göre değerlendirmeyi amaçlamıştır. Araştırmada betimsel araştırma yöntemleri arasında yer alan tarama modeli ... -
5. sınıf matematik programının çoklu verilere göre incelenmesi (Afyonkarahisar il örneklemi)
Poyraz Gizemnur (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Çalışmanın amacı, 2017-2018 eğitim öğretim yılında revize edilen 5.sınıf matematik öğretim programının değerlendirilmesidir. Çalışma karma araştırma yöntemlerinden keşfedici ardışık desen türündedir. 5. Sınıf matematik ... -
5. Sınıf öğrencilerinin ingilizce dersi kazanımlarına ilişkin öz yeterliliklerinin ve akademik başarılarının incelenmesi
Tiraki Özge (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışmanın amacı, 5.sınıf öğrencilerinin İngilizce dersindeki kazanımlara ilişkin öz yeterliliklerinin akademik başarılarını farklılaştırıp farklılaştırmadığı belirlemek ve öz yeterlilikleri ile akademik başarıları ... -
7. Sınıf öğrencilerinin çoklu zekâ alanlarınınçeşitli değişkenler açısından incelenmesi (Afyonkarahisar ilörneklemi )
Yaylalı Semra (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu çalışma, 2017 – 2018 eğitim – öğretim yılı içinde devlet okullarında okuyan 7.sınıf öğrencilerinin çoklu zekâ alanlarını ve bazı değişkenlere göre farklılıklarını değerlendirmeyi amaçlamıştır. Çalışmada, ilişkisel ... -
9. Sınıf öğrencilerinin düşünme becerilerini geliştirmeye yönelik bir araştırma
Biçer Semra (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Lise 9. sınıf öğrencileriyle yürütülen bu araştırmada öğrencilerin eleştirel düşünme, yansıtıcı düşünme ve özenli düşünme becerileri ile ilgili uygulamalar yaparak öğrencilerin düşünme becerilerinin geliştirilmesi ... -
İşbirliğine dayalı öğrenme yaklaşımının altıncı sınıf öğrencilerinin matematik dersindeki problem çözme ve akademik risk alma düzeylerine etkisi: Afyonkarahisar Sinanpaşa ilçesi örneği
Diker Hafize (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)İşbirliğine dayalı öğrenme, küçük gruplarda öğrencilerin birlikte çalışarak kendi öğrenmelerini ve birbirlerinin öğrenmesini maksimum düzeyde sağlayan bir yaklaşımdır. Problem çözme; kişinin belli bir problemi algılaması ... -
Ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin matematik, fen bilimleri ve Türkçe dersleri kazanımlarına ulaşma düzeylerinin incelenmesi: veri madenciliği çalışması (Afyonkarahisar örneklemi)
Karataş Soner (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu araştırmanın temel amacı, 5. sınıf ortaokul öğrencilerinin matematik dersi, fen bilimleri dersi ve Türkçe dersi kazanım düzeylerini belirlemek ve bu üç dersin kazanımlarına ulaşma düzeyleri arasındaki ilişkilerin veri ...