Yazar "Pekyaman, Asuman" için listeleme
-
Algılanan değer ve tekrar ziyaret niyeti arasındaki ilişkilerin incelenmesi: beş yıldızlı termal otel işletmelerinde bir araştırma
Aytekin, Engin (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Algılanan değer, müşterilerin satın alma sonrasında mal veya hizmetlere ödediği fiyata göre kalitesi hakkında yaptığı değerlendirmeleri içerir. Buna göre tüketiciler, satın aldıkları ürünlerin harcadıkları paraya ve zamana ... -
Cep telefonu kullanıcılarının marka kimliği algılamalarına yönelik Afyon Kocatepe Üniversitesi’nde bir alan araştırması
Göksel, Türker; Pekyaman, Asuman; Emir, Oktay (Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Yalvaç Gelişim Dergisi, 2008)Günümüz iş yaşamında birçok firmanın geleceği markalara bağlıdır. Satın alma sonrası bilgiyi yorumlamanın zor olduğu durumlarda marka, bilgiyi yorumlamanın önemli bir yoludur. Firma stratejilerini formüle etmede markaların ... -
Ebeveynlerin Televizyon Reklam İçeriklerinin Çocuklar Üzerindeki Etkilerini Etik Açıdan Algılamalarına Yönelik Bir Araştırma
Karaca, Yusuf; Pekyaman, Asuman; Güney, Hatice (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2007)Reklamlar satışları artırma ve hedef kitlenin firma ve ürünleri lehine olumlu davranışta bulunması amacı ile yapılır. Bununla beraber reklamlar hazırlanırken bazı ilkeleri de göz önünde tutmak gerekir. Özellikle ... -
Gastronomi Turizminin Şehir Markalaşmasına Etkisi: Afyonkarahisar İli Örneği
Aydın, Ebru (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2015)Gastronomi turizmi, temel motivasyon faktörü olan özel bir yemek türünü tatmak veya bir yemeğin üretilmesini görmek amacıyla, yiyecek üreticilerini, yemek festivallerini, restoranları ve özel alanları ziyaret etmektir. ... -
Restoran işletmelerindeki fiziksel kanıtların müşteri memnuniyetine etkisi: Afyonkarahisar ili örneği
Sevinç, Hürcan Arife (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Bu çalışmanın amacı, Afyonkarahisar ilinde bulunan restoran işletmelerindeki müşterilerin fiziksel kanıt algılarının müşteri memnuniyetine etkisinin önem performans analizi ile belirlenmesidir. Çalışmada ilk olarak çalışmanın ... -
Turistik Satın Alma Davranışında Destinasyon İmajının Rolü Afyonkarahisar Bölgesinde Bir Araştırma
Pekyaman, Asuman (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Turistik satın alma süreci birçok faktörün etkisiyle şekillenmektedir. Bu süreci etkileyen faktörlerden birisi de destinasyon imajı ve destinasyon markasıdır. Destinasyon imajı turistlerin tatil yeri seçiminde destinasyonla ... -
Yeşil pazarlama kapsamında otel işletmelerinin yiyecek ve içecek departmanlarında uygulanan atık yönetimi: Afyonkarahisar ili örneği
Taşer, Zafer (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Günümüzde yeşil pazarlama yaygın olarak dünyanın her yerinde uygulanmaya başlamıştır. Yeşil pazarlamanın uygulama alanlarından biri otel işletmeleridir. Bu bağlamda yeşil pazarlama uygulanırken otel işletmelerinin çevreye ...