Yazar "Varank, İlhan" için listeleme
-
Eğitimde tablet bilgisayar kullanımına ilişkin öğrenci görüşleri: Bir durum çalışması
Varank, İlhan; Yeni, Sabiha; Gecü, Zeynep (2014)Tablet bilgisayarlar geleneksel derslerde karşılaşılan bazı problemlere çözüm üretebilecek araçlar olabilir. Bu nitel durum çalışmasının amacı eğitim-öğretim sürecinin etkinliğinin arttırılması için bir derste gerçekleştirilen ... -
İlköğretim Okulları Web Sitelerinin Değerlendirilmesi the Evaluation of Elementary Schools Web Site
Kuzucuoğlu, Gürkan (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)Bu çalışmanın amacı, işbirlikli öğrenme yönteminin ilköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin matematik dersindeki başarılarına etkisini incelemektir. Araştırma 2005 - 2006 öğretim yılı birinci yarıyılında, Ege bölgesindeki ... -
İlköğretim Sınıf Öğretmenlerinin Uygulamaya Dayalı Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Becerileri ile Sınıf Yönetimi Becerileri Arasındaki İlişki
İlhan, Savaş (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Bu araştırmada ilköğretimde görev yapan sınıf öğretmenlerinin uygulamaya dayalı öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme becerileri ile sınıf yönetimi becerileri arasındaki ilişki incelenmiştir. Bu çalışmaya Afyonkarahisar ... -
Öğretmenlerin Uygulamaya Dayalı Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Beceri Algılarının Öğrencilerin Seviye Belirleme Sınavı (Sbs) İle İlişkisi
Akgül, Aslı (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Bu araştırmada ilköğretimde görev yapan 6., 7. ve 8. sınıf Türkçe, matematik, fen ve teknoloji, sosyal bilgiler ve yabancı dil dersi öğretmenlerinin uygulamaya dayalı öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme beceri ... -
Power Point Sunu Programıyla Hazırlanan Sosyal Bilgiler Dersi Öğretim Materyalinin Öğrenci Tutum ve Performanslarına Etkisi
Tutaysalgır, Hikmet (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)Bu araştırmanın amacı öğrencilerin hem görme hem de işitme duyularına hitap eden çoklu ortam sunum programlarının öğrencilerin öğrenme performanslarına ve derse karşı olan tutumlarına etkisini araştırmaktır. Bu nedenle ... -
Why Are Teachers Resistant to Change? Key Issues and Challenges in Technology Integration
Varank, İlhan; Tozoğlu, Doğan (Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2006)The technology adoption in education is a very complex process that includes different components and variables such as quality of teacher training in technology, quality of technology hardware and software, and student ...