Yazar "Yüksel, Hale Fulya" için listeleme
-
Benzetim temelli bir yaklaşım ve doğrusal olmayan programlama ile envanter en iyileme önerisi
Karazeybek, Yavuz (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Envanter kararları hemen her işletme için oldukça önemlidir. Envanterin elde bulundurulması ya da bulundurulmaması çok yüksek maliyetler oluşmasına sebep olabilir. Bu maliyetler işletmeler için rekabette dezavantajlar ... -
Etkileyici kişi (influencer) güvenilirliğinin marka güveni ve satın alma niyetine etkisi: İnstagram üzerine bir çalışma
Kemeç, Umut (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Sosyal medya kullanıcılarının sayısı ve kullanıcıların farklı sosyal medya platformlarına erişimi her geçen gün artmaktadır. Bu nedenle, sosyal medya platformları işletmelerin pazarlama stratejilerinde artan bir öneme ... -
Factors affecting purchase intention in YouTube videos
Yüksel, Hale Fulya (2016)YouTube is one of the new social media platforms that has received minimal research related to consumer purchase behavior. This paper aims to identify the factors that affect purchase intention of consumers who watch product ... -
Programatik reklamcilikta güven ve kişiselleştirmenin tüketicilerin satin alma niyetine etkisi
Sürücü, Burçin (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Akıllı telefon ve bilgisayar kullanımının artması sonucu tüketiciler / kullanıcılar internette aşırı miktarda veri oluşturmaktadırlar. Kişisel ve davranışsal veriler dijital ortamda kolaylıkla toplanabilmektedir. Yapay ... -
Youtube videolarının tüketici satın alma niyetine etkisi: Makyaj / güzellik kanalları üzerine bir araştırma
Yüksel Hale Fulya (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)YouTube, tüketici satın alma davranışı ile alakalı az sayıda çalışmaya konu olmuş yeni sosyal medya platformlarından biridir ve bu çalışmada, YouTube’da ürünlerle alakalı videolar izleyen tüketicilerin satın alma niyetini ...