Bölüm "Uşak Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü" için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
İlişkisel pazarlama bağlamında müşteri samimiyetinin referans davranış eğilimi üzerine etkisi: Hizmet sektöründe bir uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2013-06)Sürekli değişimin yaşandığı günümüz dinamik pazar koşullarında müşteri ilişkileri, işletmeler için hiç olmadığı kadar önemli hale gelmiştir. Müşteriler ile kurulacak uzun süreli samimi ilişkiler işletmelere çok önemli ... -
Organ Bağışına Sosyal Pazarlama Yaklaşımı: Üniversite Öğrencilerinin Organ Bağışına İlişkin Tutum ve Niyetleri Üzerine Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2012)Bu çalışmada organ bağışı sosyal pazarlama perspektifinden ele alınmıştır. Planlı Davranışlar Kuramı temel alınarak oluşturulan çalışma modeli, üniversite öğrencileri örnekleminde analiz edilmiştir. Çalışma modeline, ...