Advanced Search

Now showing items 1-2 of 2

    • Dijital pazarlamada kurumsal itibarın algılanan risk ve yeniden satın alma davranışına etkisi 

      Oğuz, Gizem (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 12.06.2023)
      Teknolojinin gelişmesiyle birlikte kurumsal itibar sürecinde de yeni yöntem ve araçlara ihtiyaç duyulmuştur. Web tabanlı gerçekleştirilen kurumsal itibar süreci yalnızca firmanın web site yönetimi olarak bilinmekteydi. Şu ...
    • Effect of banner advertisement and brand 

      Kafadar, Onur; Oğuz, Gizem; Karaca, Yusuf (Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi, 29.04.2023)
      Banner advertisements are a type of online advertising where the image of the product is placed on a website as moving or fixed and directs the user to the advertised product. The data were collected through an online ...