Konu "Hizmet" için listeleme
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
-
Acil servise başvuran hastaların memnuniyet düzeyleri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Kocatepe Tıp Dergisi, 2014-05)Amaç: Hasta memnuniyeti hastaların aldığı hizmetten beklediği yararlara, hizmetten beklediği performansa ve hizmetin sunuluşunun sosyokültürel değerlere uygunluğuna bağlı bir fonksiyondur. Acil servisler günün 24 saatinde ... -
Hizmet süreçlerinin yönetiminde yenilik ve yaratıcılık unsurları
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2001-06)Hizmet süreçlerinin yönetimi müşteri tatmini yönünden önemlidir. Hizmet süreci, girdi, çıktı, tedarikçi, müşteri, müşteri ihtiyaçları ve süreç aktivitelerinden oluşmaktadır. Başarılı bir hizmet süreci oluşturmak için şu ...